شهید آوینی
 
پخش سه فيلم سينمايي به مناسبت «نيمه شعبان» از شبكه يك

«گوشه نشينان» ، «به سوي غرب» و «يك كوچه گل» عنوان فيلم هاي سينمايي است كه در ايام شعبانيه از شبكه اول سيما به نمايش درخواهند آمد .

به نقل از رسانه خبري شبكه اول سيما ، «يك كوچه گل»، عنوان تله فيلمي 90 دقيقه ايي است كه به همت محسن گودرزي در سيما فيلم توليد شده است. اين فيلم داستان مهدي ، پسر بچه ايي 10 ساله را دنبال مي كند كه به همراه دوستان خود در تدارك كاري بزرگ هستند. اما اين كار آنها را با اتفاقاتي عجيب و غيرمنتظره روبرو مي كند.

يك كوچه گل را صادق پروين آشتياني نوشته و كارگرداني كرده است و بازيگراني چون صادق توكلي، صديقه كيانفر، شيما هويدا، آزاده رياضي ، در كنار چند هنرمند خردسال به نام هاي شهراد بيدآبادي، آرشي منصوري، حميد شهيدي فر و عليرضا نجفي به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

اين فيلم ساعت 16 روز چهارشنبه ، همزمان با نيمه شعبان از شبكه اول سيما پخش خواهد شد.

«به سوي غرب» ، عنوان فيلم سينمايي است كه روز پنجشنبه در قالب برنامه سينما يك از شبكه اول سيما پخش مي شود . اين فيلم كه مايكل نويل آن را كارگرداني كرده است ، داستان پدر بزرگي به نام پاپا ريلي را دنبال مي كند كه اسب سفيد رنگ وحشي و رام نشدني را پيدا مي كند . اسبي كه مهار كردن آن ، اتفاقات زيادي را براي او و نوه اش ( مورفي ) رقم مي زند.

تله فيلم «گوشه نشينان» به كارگرداني سيروس مقدم نيز روز جمعه نهم شهريور ماه ، از شبكه اول سيما پخش خواهد شد . اين فيلم كه تهيه‌كنندگي آنرا محمدرضا شفيعي بر عهده دارد توسط سعيد دولتخاني به نگارش درآمده ودر باره زندگي پسرجواني است كه بعد از مرگ پدر به دليل مشكلات مالي و براي تامين زندگي مادر از كارافتاده، خواهر محصل و برادر عقب‌افتاده خود تحصيلات دانشگاهي را رها كرده و با خريد خودرويي در آژانس مسافربري مشغول به كار مي شود تااز اين راه زندگي خانواده خود را تامين كند. اما بر اثر حادثه‌اي خودرواش دزديده مي‌شود و جوان كه خود نيز در شرف ازدواج است در تنگناي شديد روحي و فشار مالي قرار مي‌گيرد و...

در اين فيلم حامد كميلي، ليلا اوتادي، حديث فولادوندي ، كورش سليماني، صديقه كيانفر و.... به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo