شهید آوینی
 
تأكيد امام جمعه كرمان بر اتحاد مسلمانان برای خارج كردن مسجد بيت‌المقدس از اشغال اسراييل

همه مسلمانان بايد متحد شده و مسجد شريف بيت‌المقدس را از اشغال جنايتكاران اسراييل خارج كنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد «يحيی جعفری»، نماينده ولی فقيه و امام جمعه كرمان، در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه كرمان افزود: رييس جمهور مردمی ايران، مردی با ايمان، ولايت‌مدار و آشنا با دين مبين اسلام است.

خطيب جمعه كرمان مشكلات دولتمردان كشور را بسيار بزرگ برشمرد و افزود: همه بايد در حل مشكلات كشور دولت را ياری كنند.

وی ادامه داد: سفرهای استانی هيأت دولت از ابتكارات بزرگ و پرثمر دولت نهم در حل مشكلات همه مردم كشور است.

امام‌جمعه‌كرمان‌:
با درايت، هوشياری و تدبير معمار كبير انقلاب حضرت امام خمينی (ره) و مقام معظم رهبری و مردم هميشه در صحنه، دشمنان اسلام و انقلاب از اين عمل تروريستی خود سودی نبردند
حجت‌الاسلام «جعفری»، سالروز شهادت رجايی و باهنر، رييس جمهور و نخست‌وزير وقت جمهوری اسلامی ايران و هفته دولت را گرامی داشت و گفت: منافقين جنايتكار و كوردل به گمان باطل خود فكر می‌كردند با به شهادت رساندن اين عزيزان، انقلاب اسلامی را از بين خواهند برد.

امام جمعه كرمان ادامه داد: با درايت، هوشياری و تدبير معمار كبير انقلاب حضرت امام خمينی (ره) و مقام معظم رهبری و مردم هميشه در صحنه، دشمنان اسلام و انقلاب از اين عمل تروريستی خود سودی نبردند.

وی انتقاد سازنده و بجا را عامل رشد و تكامل دانست و افزود: منتقدين ابتدا بايد، آشنايی كاملی از مسائل پيدا كنند و سپس به نقد بپردازند.

خطيب جمعه كرمان، با گراميداشت هفته مساجد، افزود: همه مسلمانان بايد متحد شوند و مسجد شريف بيت‌المقدس را از اشغال جنايتكاران اسراييل خارج كنند.

وی ادامه داد: حزب‌الله لبنان با شكست ارتش مجهز اسرائيل، افسانه شكست‌ناپذيری اسراييل را درهم ريخت.

امام جمعه كرمان ارمغان حضور آمريكا در عراق و افغانستان را بدبختی، جنگ و مصيبت برای مردم اين كشورها ذكر كرد و گفت: غربی‌های تجاوزگر، فقط به خاطر منافع خودشان در عراق و افغانستان حضور دارند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایرانی 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo