شهید آوینی
 
مجموعه‌ بزرگ افتخارات عمليات بيت‌المقدس ايجاد مي‌شود

مركز فرهنگي دفاع مقدس خرمشهر در راستاي غنا بخشيدن به مجموعه خاطرات و رويدادهاي عمليات بزرگ بيت‌المقدس كه منجر به آزادسازي خرمشهر قهرمان شد از عموم فرماندهان،امراي ارتش و سرداران سپاه و بسيج دعوت كرد تا براي تشكيل مجموعه‌ بزرگ افتخارات اين عمليات،مدال‌ها و احكام تشويق و تقدير خود را به اين مركز اهداء كنند.

نادر دريابان،مدير مركز فرهنگي دفاع مقدس خرمشهر به اعلام اين خبر افزود: عمليات بيت‌المقدس سرسلسله افتخارات ملت ايران و فرزندان دليرش در ارتش و سپاه و بسيج است كه طي آن خواري و زبوني صداميان به جهانيان ثابت شد.

وي در همين راستا از تمامي فرماندهان حاضر در اين عمليات كه با رشادت‌هاي خود مفتخر به دريافت مدال و تقديرنامه شده‌اند دعوت كرد در صورت تمايل،اين اقلام را به مركز مذكور اهداء كنند.

وي يادآور شد: مركز فرهنگي دفاع مقدس خرمشهر در كنار افتخارات هر امير و سرداري، سرگذشت از رشادتهاي آنها را خواهد گنجاند.

دريابان همچنين اعلام كرد:خانواده‌هاي معظم اميران و سرداران شهيدي كه در خرمشهر يا عمليات بيت‌المقدس به شهادت رسيده‌اند در صورت تمايل مي‌توانند اقلام ذكر شده را به اين مركز اهداء كنند.

به گفته وي، فرماندهان ارتش، سپاه و بسيج كه در ساير فتوحات جنگ به دريافت نشان و مدال مفتخر شده‌اند نيز مي‌توانند در غني سازي اين مجموعه افتخار مساعدت كنند.

يادآور مي‌شود: يكي از مدال‌هاي شهيد صياد شيرازي نيز توسط خانواده اين شهيد والامقام به مركز فرهنگي دفاع مقدس اهدا شده است.

منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo