شهید آوینی

 

مسابقه " اسوه جوانان " و " رقابت مهر" برگزار می شود
همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز دولت و جوانان ، سازمان جوانان هلال احمر مسابقات " اسوه نسل جوان" و " رقابت مهر" را برگزار می کند.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روزجوان ،ضمن ارائه خدمات رایگان به جوانان عضو، دیدار جوانان با علما و مراجع ، نمایندگان مناطق و مسئولین و همچنین دیدار با مشاهیر و فرزانگان را برنامه ریزی کرده است.

همچنین اعضای جوان سازمان جوانان هلال احمر در روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) به انجام فعالیتهای بشر دوستانه نظیر ، اهدا خون، بازدید از مراکز حمایتی سرای سالمندان ، کودکان بیماری های خاص ، بی سرپرست و معلولین در سراسر کشور می پردازند.

گفتنی است: سازمان جوانان هلال احمر، اعضای خود را در قالب کاروانهای جهادی و نیکوکاری به مناطق و روستاهای محروم اعزام می کند.

همچنین اهدا کتاب تربیتی و فرهنگی مرتبط با جوانان ، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و مشارکت خیرین و توزیع بسته های حمایتی از محتویات اقلام فرهنگی و تقدیر از جوانان موفق اردوهای جهادی از دیگر برنامه های سازمان جوانان هلال احمر در روز جوان است.

سازمان جوانان هلال احمر به منظور بزرگداشت روز جوان به برگزاری مسابقات " رقابت مهر" در چهار مرحله شهرستانی ، استانی ، منطقه ای و کشوری می پردازد . این مسابقه در موضوعات محفل انس با قرآن ، حفظ و تفسیر قران، زبان انگلیسی  در عرصه حوادث بین المللی ، آزمون ICDL  وکمک های اولیه امداد برگزار می شود که جنبه های علمی و آموزشی برای جوانان سازمان دارد. علاوه بر این جوانان عضو سازمان هلال احمر به منظور تجدید میثاق با شهدا به غباررویی و گل افشانی  مزار شهدا و دیدار با خانواده های ایثارگر و جانبازان می روند.

فراخوان عضویت  سازمان هلال احمر به منظور گرامیداشت روز دولت و جوانان در سراسر کشور و در شاخه های دانش آموزی، دانشجویی ، طلاب ، کارگر و آزاد برگزار می شود.

 

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo