شهید آوینی

 

مسابقه پیام های کوتاه با محوریت جوان ایرانی برگزار می شود
مسابقه پیام های کوتاه با همکاری رادیو جوان و به همت خانه شهریاران جوان، همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز دولت و جوانان برگزار می شود.

ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان اعلام کرد: این مسابقه به منظور هویت بخشی و با موضوع مقایسه جوان تهرانی با جوانان دیگر پایتخت های جهان برگزار می شود.

اتوبوس خانه شهریاران جوان با جهت تبلیغ روز دولت و جوانان ومیلاد حضرت علی اکبر  (ع) در سطح شهر حرکت خواهد کرد و علاوه بر این برنامه های تلویزیونی جدیدی با مفاهیم اخلاقی  و اجتماعی جوانان نیز از سوی خانه شهریاران جوان تهیه خواهد شد.

خانه شهریاران جوان ، همزمان با روز دولت و جوانان و با همکاری اساتید شعر و موسقی ، برنامه سرود جوان را که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود ، تولید می کند.

گفتنی است برج یادمان به منظور معرفی توانمندی جوانان تهرانی در حوزه شهری و سازندگی در روز جوان و با حضور مدیران جوان شهرداری افتتاح می شود.

همچنین آذین بندی درختان، ساخت تیزر و تبلیغات شهری از دیگر برنامه هایی است که خانه شهریاران جوان به مناسبت روز جوان و تولد حضرت علی اکبر (ع) در تهران اجرا می کند و جهت تجدید بیعت با آرمان های جانبازان، از آسایشگاه آنان دیدار خواهند کرد و به منظور غباررویی و گلباران قبور شهیدان گمنام ، به مزار شهدا می روند.

 25 ایستگاه ثبت عاشقی -با هدف هویت سازی روز جوان و بزرگداشت ولادت حضرت علی اکبر (ع)-در نقاط مهم شهر تهران برپا می شود و نام آن حضرت برخودروهای سطح شهر نوشته خواهد شد.

 

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo