شهید آوینی

 

نسخه فارسي بازي رايانه‌اي "نيروي ويژه 2 " به بازار مي‌آيد  

حزب‌الله لبنان اعلام كرد: نسخه فارسي و انگليسي بازي رايانه‌اي "نيروي ويژه 2" كه درباره پيروي رزمندگان شيعه مقاومت اسلامي بر ارتش رژيم صهيونيستي ساخته شده، بزودي به بازار مي‌آيد.
به نقل از پايگاه خبري "بنت جبيل"، "فؤاد رستم" مدير اجرايي دفتر مركزي اينترنت در حزب‌الله با اعلام اين خبر گفت: لوح فشرده اين بازي رايانه‌اي با نام "الوعد الصادق" يا نسخه دوم بازي "نيروي ويژه" بزودي به قيمت 10 دلار در بازارهاي سوريه، بحرين و امارات عربي متحده ارائه مي‌شود و برنامه‌اي نيز براي فروش آن در ساير كشورها در دست است.
وي با بيان اينكه تمامي سلاح‌هاي به‌كار گرفته شده در جنگ 33 روزه در اين بازي وجود دارد، تصريح كرد: اين بازي در هشت مرحله تهيه و تدوين شده است و داراي حركتي سه‌بعدي با كيفيت بسيار عالي از لحاظ صوتي و تصويري است.
در اين بازي، بازيگر اصلي به همراه پنج تن از نيروهاي مقاومت اسلامي پس از گذراندن مرحله نخست به عنوان "مرحله آموزش"، وارد مرحله "اسارت دو سرباز صهيونيست" مي‌شود و سپس مسؤوليت رصد دو كاميون نظامي ارتش رژيم صهيونيستي و انهدام دست‌كم يكي از آنان به او سپرده مي‌شود.
اين بازي با كشف اسناد سري اسرائيل و پيشروي رزمندگان شيعه بسوي مواضع صهيونيست‌ها و در هم شكستن سنگرهاي آنان ادامه مي‌يابد و در مرحله هشتم با پيروزي رزمندگان مقاومت به پايان مي‌رسد.

منبع : خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo