شهید آوینی

 

حافظ كشور اردن: انسجام ، آرزوی همه ملت‌های اسلامی است

نوآوری جمهوری اسلامی ايران در نام‌گذاری امسال به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی از سوی مقام معظم رهبری آرزوی تمامی امت‌های اسلامی است.

«فادی سعود سليمان الجبور»، حافظ كل قرآن و شركت‌كننده در بيست‌و‌چهارمين دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم تهران با بيان اين مطلب گفت: من اعتقاد دارم كه اين آرزوی همه مسلمانان است كه امت اسلامی متحد‌شده و يك‌پارچگی خود را در همه زمينه‌ها حفظ‌كند.

وی افزود: آرزوی امت اسلام اين است كه همگی در برابر كسانی كه قصددارند بين صفوف مسلمانان شكاف ايجادكنند و بذر دشمنی را بين مسلمانان بپاشند، يك‌دست و يك‌رنگ باشند.

الجبور در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های بين‌المللی قرآن كريم، جمهوری اسلامی ايران را از كشورهايی برشمرد كه توجه ويژه‌ای به حاملان قرآن دارد.

وی گفت: من در مسابقات مختلفی از جمله مسابقات بين‌المللی اردن، مسابقات بين‌المللی مغرب و مسابقات بين‌المللی عربستان سعودی شركت‌كرده‌ام، اما برنامه‌ريزی كه در مسابقات جمهوری اسلامی ايران از لحاظ محل برگزاری مسابقات، اهتمام و توجه به شركت‌كنندگان در هيچ‌يك از كشورهای برگزاركننده مسابقات قرآن وجودندارد.

حافظ اردنی‌تبار شركت‌كننده در بيست‌و‌چهارمين دوره مسابقات بين‌اللملی ايران درباره فعاليت‌های قرآنی كشور اردن گفت: "الحمدلله در كشور اردن اهتمام خاصی به قرآن وجوددارد و همه‌ساله در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، مسابقات محلی قرآن اجرا‌می‌شود. همچنين مسابقات بين‌اللملی كشور اردن همه‌ساله در ماه مبارك رمضان برگزار‌می‌شود".

منبع : خبرگزاری قرآنی ایرانی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo