شهید آوینی

 

بانك پرسش و پاسخ‌های مهدويت روی پايگاه اينترنتی امام مهدی(عج) قرار گرفت

مدير مؤسسه وتر گفت: بيست هزار پرسش و پاسخ پيرامون مسايل مهدويت از طريق پايگاه اينترنتی امام مهدی(عج) آماده ارائه به جامعه است.

شاه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مركز خبر حوزه در تشريح فعاليت‌های اين مؤسسه گفت: در بخش پژوهش، شناخت نام ديجيتالی امام عصر(عج)، در 15 سر‌فصل در حال تدوين است كه در 400 مقاله به موضوعاتی چون موعود در اديان، فلسفه‌های جديد، تاريخچه زندگی امام عصر(عج) غيبت و ظهور پرداخته شده‌است.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی پاسخ گويی به شبهات را از اهداف اين مؤسسه عنوان كرد و افزود: با همكاری اساتيد حوزه‌ و دانشگاه، گروه مشاوره 15 نفری را تشكيل داده‌ايم كه به شبهات و سئوالات مردم پاسخ می‌دهند.

وی از پاسخگويی به بيش از يك هزار پرسش و شبهه مطرح شده پيرامون مهدويت خبر داد و اظهار داشت: اين پرسش‌ها از طريق پايگاه اطلاع رسانی www.imammahdi.com به اين مؤسسه ارسال شده است و در آينده نزديك در قالب مجموعه بيست هزار سئوالی منتشر خواهدشد.

مدير پايگاه اطلاع رسانی امام مهدی(عج) با اشاره به محتوای اين سايت اظهار داشت: اين پايگاه با كتابخانه ديجيتالی شامل پنجاه عنوان كتاب به زبان‌های عربی و فارسی و پاسخگويی به پرسش‌های مهدويت جزو اولين سايت‌های اطلاع رسانی پيرامون شخصيت امام زمان(عج) است.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی، فعاليت‌های آموزشی اين مؤسسه را در زمينه تربيت كارشناسان پاسخ‌گويی به شبهات دانست و اظهار داشت: دانش‌پژوهان اين مؤسسه با شركت در دوره‌های مربوط با اصول مخاطب‌شناسی، جامعه‌شناسی و پاسخ‌گويی به شبهات جديد آشنا می شوند.

وی در پايان يادآور شد: در صدد هستيم با انتشار ويژه‌نامه‌ای در نيمه شعبان به شبهات موجود پيرامون مسئله انتظار و اميد به ظهور، با رويكردهای روانشناختی و جامعه‌شناسی پاسخ دهيم.

منبع: خبرگزاری  قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo