شهید آوینی
 
دومين گردهم‌آيی بين‌المللی در حمايت از قدس در مصر برگزار شد

دومين گردهم‌آيی بين‌المللی به همت انجمن جهانی جوانان مسلمان و با موضوع حمايت جوانان از قدس در شهر «اسماعيليه» مصر برگزار‌شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی«نسيج»، در اين گردهم‌آيی كه با همكاری سازمان بين‌المللی قدس شريف برگزار‌شد، ده‌ها تن از جوانان 20 كشور اسلامی حضور داشتند.

شركت‌كنندگان در آغاز اين مراسم با اشاره به آثار حوادث اخير در كم‌رنگ‌شدن نقش قدس شريف، تلاش گسترده‌ی جهان اسلام برای احيای مجدد اين مكان مقدس را خواستار‌شدند.

دكتر«حمدی المرسی» مدير دفتر انجمن جهانی جوانان مسلمان در قاهره با سخنرانی در اين مراسم گفت: مساله‌ی قدس شريف برای هميشه و تا آزادی كامل اين مكان مقدس در قلب نسل‌های مسلمان جاودانه‌ خواهد‌ماند.

در همين راستا «حسام الغالی» نماينده‌ی سازمان بين‌المللی قدس با سخنرانی در اين مراسم از تمامی جوانان مسلمان خواست با برگزاری نشست‌های ويژه‌ی حمايت از قدس شريف به تمامی مردم جهان اعلام‌كنند كه مساله‌ی قدس مساله‌ای اسلامی است و تا زمانی كه قلب جوانان مسلمان برای حمايت از اين مكان مقدس می‌تپد، قدس زنده و جاويدان است.

در پايان اين گردهم‌آيی «كامل الشريف» دبيركل شورای جهانی اسلام با تاكيد بر عربی- اسلامی بودن قدس شريف، حمايت جوانان مسلمان برای آزادی قدس شريف را خواستار‌شد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo