شهید آوینی

 

برگزاری دوره آموزشی اصول عقايد در زيمبابوه

دومين دوره آموزشی اصول عقايد، احكام و تاريخ‌اسلام، به همت رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در زيمبابوه و با همكاری سازمان زنان مسلمان در جشن ميلاد حضرت علی (ع) افتتاح‌شد.

"محمدحسن ايپكچی" رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در زيمبابوه با اعلام اين خبر گفت:‌ مراسم افتتاحيه اين دوره آموزشی با حضور رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران و «زهرا ماكواينجا» رئيس سازمان زنان مسلمان زيمباوه و 70 تن از زنان مسلمان مقيم اين كشور، در شب ميلاد حضرت علی (ع) برگزارشد.

ايپكچی تصريح‌كرد: اين دوره آموزشی كه با حضور اساتيد بومی برگزارمی‌شود؛ به مدت سه‌ هفته به طول خواهدانجاميد و به دانش‌آموختگان، گواهی پايان دوره اعطا خواهدشد.

وی‌ گفت: مراسم بزرگداشت ميلاد اميرالمومين(ع) در شب 13 رجب و در محل سازمان زنان حضرت فاطمه(س) برگزارشد، كه در اين مراسم ايرانيان و شيعيان لبنان، پاكستان و هندی مقيم حراره برنامه‌های متنوعی نظير قصيده‌‌خوانی و مديحه‌سرايی را اجراكردند.

در اين مراسم همچنين رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران و «زهراماكواينجا» رئيس سازمان زنان مسلمان زيمباوه در خصوص شخصيت والای حضرت علی(ع) سخنرانی‌كرد و در پايان نيز به كودكانی كه نام آْن‌ها علی بود هدايايی اعطاشد.

منبع: خبرگزاری  قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo