شهید آوینی

 

اجرای برنامه ‌های مذهبی با موضوع مهدويت در معاونت پژوهشی سازمان تبليغات اسلامی

همزمان با آغاز فصل نيايش، معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبليغات اسلامی اقدام به برگزاری برنامه‌های گسترده‌ای با محوريت فرهنگ مهدوی كرده است.

به نقل از اداره روابط عمومی سازمان تبليغات اسلامی، حجت‌الاسلام «موسوی‌هوايی» معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبليغات اسلامی عنوان كرد: 25 برنامه تلويزيونی علمی اعم از زندگی امام عصر (عج) در زمان غيبت، مهدويت نهفته در توحيد، جوهره مهدويت، آسيب شناسی مهدويت و غيره در اين فصل از شبكه‌های 1، 3، 5 با مشاركت شورای معارف اسلامی سازمان صدا و سيما توليد و پخش خواهد شد. وی تصريح كرد: اين برنامه‌ها با حضور همه مؤلفين كتب ارزشمند دبيرخانه اجلاس حضرت مهدی (عج) وابسته به معاونت پژوهشی و آموزشی و با حفظ الگوهای مخاطب‌شناسی و جذابيت رسانه‌ای توليد و پخش می‌شود و طبق برنامه‌ريزی‌های انجام گرفته 10 برنامه نيز در ايام شعبانيه و ولادت حضرت مهدی (عج) پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌هوايی با اشاره به برگزاری 100 گفتمان مهدويت با موضوع‌های مختلف در استان‌های پرجمعيت كشور در اين ايام گفت: سفارش توليد موضوعات جديد مهدوی با توجه به نياز مخاطبان و با هدف پاسخگويی به شبهات روز از اصلی ترين برنامه‌های اين معاونت در گسترش معارف مهدوی (عج) است.

وی غنی‌سازی فعاليت‌های پاگاه اينترنتی اطلاع‌رسانی دبيرخانه اجلاس به آدرس http://www.ejlasmahdy.com را از ديگر برنامه‌های جاری اعلام كرد و افزود: توليد و ارسال پيام های كوتاه از طريق پايگاه «ماسك» با هدف جذب و آشنايی نوجوانان و جوانان با معارف مهدوی يا توليد و انتشار جديدترين مقالات كارشناسان معاونت در پايگاه اطلاع‌رسانی «پژوهه دين» و خريد و ارسال منابع مكتوب مورد نياز مبلغان تحت پوشش سازمان با هدف غنی‌سازی، از اولويت برنامه‌های اين معاونت است.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo