شهید آوینی

 

گلايه رهبر انقلاب از برپايي جشن تولد براي ايشان

رهبر معظم انقلاب اسلامي پس از شنيدن خبر جشن گرفتن براي ايشان در يكي از استانها، به شدت از اين اقدام و صرف بودجه و وقت براي آن گلايه كردند.

به نقل از شماره امروز روزنامه كيهان، از مدتي پيش روز 24 تيرماه شماري از ارادتمندان رهبر انقلاب فرارسيدن اين روز را به عنوان روز تولد رهبري به يكديگر تبريك مي گويند و امسال در تفاوتي با گذشته علاوه بر ارسال شاخه هاي گل، كارت تبريك، پخش شربت و شيريني، تهنيت از طريق پيام هاي تلفني و... برخي از روزنامه ها نيز، ستون و صفحه و يادداشت به اين روز اختصاص دادند.
بنا بر اين گزارش، چند سال پيش وقتي براي اولين بار سبدهاي گل و نامه هاي تبريك ميلاد به ايشان رسيد، در چند كلمه خطاب به يكي از نزديكان خويش نوشته بودند «اولاً، مولود اين حقير در تيرماه نيست و ثانياً؛ من و روز تولدم ارزش اين محبت ها را نداريم و اينها موجب شرمندگي من است، در عين حال لازم است از همه آنها تشكر شود.»
براساس گزارش كيهان، در اقدامي بي‌سابقه، امسال در يكي از استان ها به مناسبت سالروز تولد رهبر انقلاب جشني برپا و از برخي مسوولان براي حضور در اين مراسم دعوت كرده بودند.
پس از رسيدن اين خبر به آيت‌الله خامنه‌اي، ايشان در حاشيه برگه‌اي كه حاوي آن خبر بود نوشته‌اند:
«اين كار غلط است، اين تولد و امثال آن هيچ جشني ندارد، برگزاركنندگان مسئول وقت و عمر و اموالي هستند كه در اين كار صرف و ضايع مي شود. من از كسي كه براي تولد من جشن مي گيرد به هيچ وجه متشكر نمي شوم و او را مسئول زيان هاي اين كار هم مي شناسم»...

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo