شهید آوینی

 
طرح ساماندهی زنان مداح و مبلغ اجرا می‌شود

به نقل از مركز اطلاع‌رسانی بانوان، «فاطمه همتی» مسئول امور بانوان سازمان تبليغات اسلامی خراسان جنوبی، ضمن اعلام خبر فوق گفت: اين طرح در قالب 4 دوره توجيهی آموزشی با عنوان ساماندهی زنان مرثيه خوان شامل آ‎موزش احكام بانوان به مدت 5 ساعت، شناخت آسيب‌های عزاداری و تحليل آن به مدت 10 ساعت، روش‌های نوين تبليغ به مدت 10 ساعت و بررسی شيوه زندگی فاطمه(س) به مدت 10 ساعت برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری اين دوره را ارديبهشت و خرداد ماه سال جاری عنوان نمود و افزود: ثبت نام از بانوان واجد شرايط طرح تا پايان فروردين‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته همتی كليه هزينه‌های برگزاری دوره توسط دفتر امور بانوان سازمان تبليغات اسلامی استان تأمين و در پايان دوره به 5 نفر از خواهران برتر و فعال جوايزی اهدا می‌شود.

مسئول امور بانوان سازمان تبليغات اسلامی استان خراسان جنوبی تأكيد كرد: برای اينكه عزاداری‌ها رشد و بالندگی خود را حفظ و جامعه از آثار ارزشمند آن بهره‌مند گردد بايد با زمينه‌سازی مناسب از آلوده شدن مراسم حركت آفرين عاشورا و ساير ائمه با خرافات جلوگيری نماييم.

به گفته اين مقام مسئول همان‌طور كه تعطيلی مجالس عزا ضربه سهمگينی بر پيكر امت اسلامی وارد می‌كند افراط در آن و نفوذ هر نوع رسم و رسومی كه با كليات دين مغاير باشد آن را متضرر می‌كند.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo