شهید آوینی

 
بيست و ششمين دوره مسابقات سراسری قرآن سپاه ارديبهشت‌ماه برگزار می‌شود 


بيست و ششمين دوره مسابقات سراسری قرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارم تا ششم ارديبهشت‌ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

سردار رمضان شريف، رئيس اداره تبليغات و روابط عمومی سپاه با اعلام اين خبر گفت: در اين مسابقات سه روزه بيش از 250 نفر از كاركنان پايور(رسمی قراردادی و پيمانی) مرد و وظيفه از نيروهای زمينی، هوايی، دريايی و ستاد مشترك سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با يكديگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: اين مسابقات در رشته‌های حفظ كل،20، 10 و پنج جزء، قرائت تحقيق و ترتيل و درك مفاهيم در دو سطح كارشناسی و بالاتر و فوق ديپلم و پايين‌تر برگزار می‌شود.

شريف تصريح كرد: برگزيدگان اين مسابقات به مسابقات سراسری قرآن نيروهای مسلح كه 9 تا 12 ارديبهشت ماه و به ميزبانی وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی در ادامه يادآورشد: بيست و ششمين دوره مسابقات سراسری نيروهای مسلح در سال جاری با حضور قاريان و حافظان برتر ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نيروی انتظامی در هفت رشته به ميزبانی وزارت دفاع در دانشگاه مالك اشتر برگزار می‌شود.

همچنين به گفته «صلاحيان» از مسئولان برگزاری اين مسابقات، آيين افتتاحيه مسابقات مذكور از ساعت 30/8 صبح روز چهارم ارديبهشت ماه در مجموعه فرهنگی الغدير نيروی زمينی سپاه واقع در بزرگراه بسيج تهران، ميدان شهيد باكری برگزار می‌شود.

صلاحيان افزود: اين دوره از مسابقات به ميزبانی اداره تبليغات ستاد نمايندگی ولی فقيه در سپاه برگزار می‌شود و بيست و پنجمين دوره اين مسابقات به ميزبانی نيروی زمينی سپاه در مجتمع مذكور برگزار شده بود.

وی اظهاركرد: افزايش تعداد شركت‌كنندگان در اين دوره و به ويژه در رشته حفظ از جمله ويژگی‌های بيست و ششمين دوره مسابقات نسبت به دوره گذشته است.
 

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

 
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo