شهید آوینی

 
مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگيان شهر تهران روز سه شنبه به كار خود پايان داد

بيست و پنجمين دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه و پنجمين دوره مسابقات دارالقرآن‌ها و فرهنگيان كه از 18 فروردين‌ماه در سازمان آموزش و پرورش شهر تهران آغاز شده بود، روز سه شنبه(21 فروردين) به كار خود پايان داد.

«حوريه عقبايی» كارشناس قرآن سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن بيان اين مطلب افزود: در اين مسابقات كه ويژه دانش‌آموزان، فرهنگيان و مربيان و اعضای دارالقرآن‌ها برگزار ‌شد، تعداد 1400 دانش‌آموز و فرهنگی با يكديگر به رقابت پرداختند كه تعداد 250 نفر از اين افراد فرهنگی و تعداد 1150 نفر نيز دانش‌آموز بودند.

وی در ادامه گفت: اين مسابقات در دو بخش و در رشته‌های قرائت، حفظ و تفسير قرآن، نهج‌البلاغه و همچنين حفظ دارالقرآن‌ها و فرهنگيان، قصه‌گويی قرآنی و دارالقرآن‌ها برگزار شد.


 

وی ادامه داد: در واقع اين مسابقات شامل دو مسابقه قرآن و نهج‌البلاغه و مسابقات دارالقرآن‌ها و فرهنگيان است كه هم‌زمان با يكديگر برگزار شده و دانش‌آموزان برگزيده در اين مسابقات برای مسابقات مرحله استانی معرفی خواهند شد.

عقبايی اظهار كرد: مسابقات امروز در گروه پسران دانش‌آموز برگزار می‌شود.

كارشناس قرآن سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اينكه در اين مسابقات دانش‌آموزان مقاطع راهنمايی و متوسطه با يكديگر به رقابت پرداختند، گفت: مسابقات مرحله استانی تيرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: از برگزيدگان اين مسابقات، تيرماه سال‌جاری طی مراسمی قدردانی خواهدشد.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo