شهید آوینی

 
کتاب "راهنمای جهانی به گفتگوی بین ادیان" منتشر می شود
کتاب "راهنمای جهانی به گفتگوی بین ادیان" نوشته سندی برات خرداد ماه امسال از سوی انتشارات اوبوکز، مستقر در بریتانیا در 336 صفحه منتشر می شود.

این کتاب به طرح پرسشهایی درباره گفتگوی بین ادیان پرداخته که به عنوان معرفی عمومی موضوع برای خواننده ضروری به نظر می رسد. این کتاب با تصاویری که از بیش از یکهزار نشست بین ادیان آکادمیک در جهان تهیه شده، موضوعات خود را درباره خاستگاه فعالیت گفتگوی بین ادیان، علل و انواع گفتگو، چگونگی برگزاری رویدادها، مفاهیم محوری، تفکرات و اندیشه های مربوط به آینده و منابع مورد نیاز ارائه کرده است.

چشم انداز این کتاب به بحث گفتگوهای بین ادیان در سطح استانی، منطقه ای و بین المللی پرداخته و تصریح می کند که رسانه ها همواره ابعاد منفی را در ادیان به تصویر می کشند در حالی که داستانهایی ناگفته درباره زنان و مردان مؤمنی که تنها با هدف گسترش صلح و نه مناقشه فعالیت می کنند وجود دارد.

سنی برات و جیل برات سالهای بسیاری را به فعالیت در سازمانهای بین ادیان انگلستان و هلند پرداخته و با مرکز بین ادیان آکسفورد همکاری کرده اند. آنها به تأسیس سازمانهای شبکه بین المللی بین ادیان کمک کردند تا همکاری بین جوامع را گسترش دهند.


 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo