شهید آوینی

 
دومين دوره جشنواره «رحمة‌للعالمين» برگزار می‌شود

برگزاری دومين دوره جشنواره «رحمة‌للعالمين» در ماه مبارك رمضان از جمله برنامه‌های مهم فرهنگسرای «ملل» در سال جاری است.

«رضا گرامی»، مدير روابط‌عمومی فرهنگسرای «ملل» ضمن اعلام اين خبر گفت: تدوين برنامه‌های متنوع فرهنگی‌ـ‌اجتماعی در راستای پيروی از سخنان مقام معظم رهبری و رسيدن به شعار سال جاری كه «اتحاد ملی، انسجام اسلامی» نام‌گذاری شده است از جمله سر فصل‌های مهم كاری اين فرهنگسرا در سال جاری است.

وی با اشاره به برگزاری اولين دوره‌ی اين جشنواره در سال گذشته، افزود: به دليل استقبال از نخستين دوره‌ی اين جشنواره كه ماه رمضان سال گذشته برگزار شد دومين دوره اين جشنواره نيز با محوريت پيامبر(ص)‌ به‌عنوان يكی از مشتركات همه‌ی مسلمان و در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

گرامی، در ادامه از برگزاری بين‌المللی اين جشنواره خبر داد و تصريح كرد: معرفی آيين‌های فرهنگی كشورهای اسلامی و تكيه بر اشتراكات فرهنگی و مذهبی كشورهای مسلمان از ديگر اهداف برگزاری جشنواره «رحمة‌اللعالمين» و تحقق انسجام اسلامی است.

مدير روابط عمومی فرهنگسرای «ملل» در پايان اظهار كرد: برگزاری نمايشگاه‌هايی با محوريت معرفی بزرگان دين اسلام و آشنايی با زندگی آنان، برپايی جشنواره‌ی «اميد جهانی برای صلح جهانی» با هدف بررسی جنبه‌های مشترك قيام حضرت مهدی (عج) در اديان مختلف و برگزاری جلسات مشترك بين نمايندگان كشورهای اسلامی با نهادها و مسوولان فرهنگی كشور از ديگر برنامه‌های اين فرهنگسرا در سال 86 است.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo