شهید آوینی

 
اولين مجموعه‌ لوح‌های فشرده ناگفته‌های جنگ منتشر شد

اين لوح‌های فشرده به همت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به روايت سردار محسن رضايی، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلابی اسلامی منتشر شد.

سردار ميرفيصل باقرزاده، رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و رئيس ستاد مركزی راهيان نور كشور در اين باره گفت: اين مجموعه همزمان با اعزام كاروان‌های راهيان نور با عنوان «روايان نور يك» در سطحی وسيع منتشر و در اختيار كاروان‌های راهيان نور قرار گرفت.

سردار باقرزاده افزود: ‌انتشار مجموعه‌های مهم از وقايع دفاع مقدس به ويژه از زبان شاخص‌ترين فرمانده آن در دستور كار بنياد قرار دارد تا نسل حاضر و نسل‌های آينده به صورت دقيق با تاريخ دفاع مقدس آشنا شوند.

وی اظهار كرد: در اين مجموعه، مباحث به صورت پرسش و پاسخ با عنوان ناگفته‌های جنگ، قطعنامه 598، ايران و عراق قبل و بعد از جنگ و عمليات والفجر 8 عرضه شده است.

ميرفيصل باقرزاده افزود: ارائه اين مجموعه‌های مستند به خوبی ابهامات و سؤال‌های پيرامون دفاع مقدس را پاسخگو خواهد بود و بين نسل حاضر و دفاع مقدس پيوند برقرار می‌كند.

سردار باقرزاده با بيان اين مطلب كه تغذيه فرهنگی كاروان‌های راهيان نور در دستور كار بنياد حفظ آثار و ستاد مركزی راهيان نور كشور قرار دارد، گفت: مجموعه‌های «اقليم حماسه و عهد جديد» درباره فرهنگ جبهه نيز منتشر و در اختيار كاروان‌های راهيان نور قرار گرفته است.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo