شهید آوینی

 
هشدار آيت‌الله العظمی مكارم شيرازی درباره‌ی افزايش سايت‌های اينترنتی مخرب

به نقل از مركز خبر حوزه، اعضای ستادعمره دانشجويی با آيت‌الله ناصر مكارم شيرازی در قم ديدار كردند.

آيت‌الله مكارم شيرازی در اين ديدار با اشاره به گسترش و تعميق فعاليت‌های دينی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: برگزاری مراسم دينی، اعتكاف و سفر به عتبات عاليات و عمره دانشجويی، سبب آشنايی هر چه بيشتر با معارف دينی و بازيابی هويت اسلامی دانشگاه می گردد.

وی افزود: بايد در طول سفر معنوی عمره مفرده، آموزش‌های لازم به دانشجويان ارائه شود و هنگامی كه آنان از اين سفر روحانی باز می‌گردند تولد جديدی داشته باشند.

آيت‌الله مكارم شيرازی، وجود سايت‌های اينترنتی فاسد كه حاوی شبهات و مفاسد اخلاقی است را از آفت‌های رشد معنوی و فكری جوانان، بويژه دانشجويان دانست، بيان داشت: با توجه به شرايط خاص دانشگاه بايد برنامه ريزی مناسبی صورت گيرد تا دانشجويان و جوانان را در برابر هجوم فرهنگی دشمنان بيمه كنيم.

اين مرجع تقليد، مكه و مدينه را متعلق به تمام مسلمانان جهان دانسته و تصريح كرد: دليلی ندارد فرقه و گروه خاصی آن مكان‌های مقدس را پايگاه تبليغاتی خود قرار دهند و كتب ضد شيعی كه همگی تهمت و دروغ است را نشر داده و اجازه ندهند كه ديگران يك كلمه درباره عقيده خود صحبت كنند.

وی در ادامه با تاكيد بر حفظ وحدت اسلامی بين تمام اقوام و مذاهب اسلامی نسبت به فتنه سلفی‌های تكفيری در ايجاد جنگ‌های داخلی و قومی هشدار داده و تصريح كردند: شيعه در حال پيشرفت است لذا دشمنان درصدد بهانه تراشی هستند تا شيعيان عكس العمل از خود نشان داده ، و آنان نيز حكم قتل آنها را صادر كنند، ولی ما در همه حال دست برادری به سوی آن‌ها دراز می‌كنيم و مدافعان وحدت و اخوت اسلامی هستيم.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo