حامیان صهیونیست باید در دادگاه افکار عمومی جهان پاسخگو باشند

تجمع کنندگان قمی در بیانیه ای برخوردهای گزینشی و سیاسی و سکوت خفت بار شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر جنایات اسرائیل را محکوم کردند و خواستار پاسخگویی حامیان صهیونیست ها در دادگاه افکار عمومی جهانیان شدند.

نمازگزاران جمعه قم پس از اقامه نماز در حمایت از مقاومت حزب الله و محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در لبنان با حضور گسترده و چشمگیر خود تجمع کردند.

در این تجمع که در میدان جانبازان قم صورت گرفت، مردم قم با در دست داشتن  پلاکاردها و پرچم های مختلف و سر دادن شعارهایی از قبیل "حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا ، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ، اسرائیل غاصب مرگ به نیرنگ تو، خون فلسطینیان می چکد از چنگ تو، ضمن اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل، همدردی خود را با مردم مظلوم لبنان اعلام کردند.

در پایان این تجمع بیانیه ای در محکوم کردن جنایات اسرائیل و سکوت مجامع بین المللی و سران کشورهای اسلامی صادر گردید.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: بار دیگر رژیم خبیث و متجاوز اسرائیل ضمن پایمال نمودن ارزش های انسانی در فلسطین و لبنان ثابت کرد که وجود صهیونیست ها در منطقه همچنان وجودی شیطانی و سرطانی و غده ای چرکین برای تمام جهان اسلام است.

جنایت های بی شرمانه رژیم صهیونیستی و کشتار بیرحمانه زنان، مردان و کودکان بی دفاع در لبنان و فلسطین به ویژه فاجعه غم انگیز و سهمگین قانا با استفاده از سلاح های ممنوعه و غیرمتعارف تحت حمایت همه جانبه و آشکار مالی و تسلیحاتی آمریکا و همراهی دولت بدنام انگلیس و تعدادی از کشورهای غربی لکه ننگ دیگری در کارنامه مدعیان دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی خصوصا سازمان ملل و شورای امنیت آن است که با سکوت ذلت بار رژیم صهیونیستی اسرائیل را برای استمرار جنایات و ددمنشی همچنان ترغیب می نمایند.

ملت ایران کمک به مردم عزیز لبنان را وظیفه و تکلیف دینی و انسانی خود دانسته و از دولتمردان جمهوری اسلامی و تمامی سازمانها و نهادها و وزارتخانه های مربوط می خواهد که با بسیج کلیه امکانات مورد نیاز و انجام برنامه ریزی شایسته نسبت به امدادرسانی فوری و کمک به مجروحان و اسکان مهاجران بی پناه با تمام توان اقدام نموده و زمینه های حضور هر چه بیشتر ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه جوانان قهرمان را برای مساعدت و یاری برادران و خواهران خود در لبنان به نحو ممکن فراهم سازند.
 

منبع: خبرگزاری مهر
 

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/14/18.aspx?&mode=print