شهید آوینی

 

پیام تشكر سیدحسن خمینی ازمردم برای شركت درمراسم سالروزارتحال امام(ره)
حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در پیامی از مردم، مسوولان و احزاب و تشكل‌ها برای حضور در مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قدردانی كرد.

در این پیام كه روز پنجشنبه نسخه‌ای از آن به ایرنا مركز تهران ارسال شده، آمده‌است: چهاردهم خرداد امسال پیشتر از سال‌های پیش، نمایش شكوه و عظمت مردم بزرگوار ما و صحنه بروز عشق بی‌پایان امت اسلامی به امام عظیم الشان راحل بود، صحنه‌هایی كه بیان آن از نوك قلم امثال اینجانب امری ناشدنی است.

وی گفت: به راستی عشق به خمینی عشق به همه خوبی‌ها است و نمایش این عشق، نمایش عظمت و عزت‌اسلام، مسلمین ومستضعفین است و از همین رو ثواب جزیل الهی را به همراه خواهد داشت.

نوه امام راحل اظهار داشت: اینجانب برقدوم همه میهمانان و زائران محترم و ملت شریف ایران بوسه می‌زنم و دست و بازوی ایشان را به پاس این عظمت و شكوه می‌بوسم و از یكایك ایشان به خاطر این لطف بی‌كران سپاسگزارم.

وی افزود: از عنایت خاص رهبر بزرگوار و فرزانه انقلاب اسلامی خلف شایسته امام امت و حضرات آیات عظام و مراجع تقلید، رییس جمهوری كه توجه خاصی به برگزاری شایسته مراسم مبذول داشتند و از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، روسای قوای مقننه،قضاییه،اعضای مجلس خبرگان‌رهبری،شورای نگهبان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسوولان كشوری و لشكری، روحانیت معزز، ائمه جمعه و جماعات، مبلغین كه با حضور و یا سخنان خود غنای بیشتری به مراسم بخشیدند، سپاس فراوان دارم.

وی خاطرنشان كرد: از حضور نمایندگان اقلیت‌های مذهبی شركت‌كننده در مراسم و میهمانان خارجی، سفرا، كارداران و نمایندگان نظامی مقیم ایران و از علاقه‌مندان به امام در سراسر جهان، سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از كشور نیز قدردانی می‌نمایم.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo