4200 نفر در كشورهاي مختلف جهان مسلمان شدند
گزارش منتشر شده توسط مؤسسه آموزش اسلامي نشان مي‌دهد كه شعبه الحمراء اين مؤسسه در شهر جده طي ده سال اخير توانسته چهار هزار و 200 نفر را مسلمان كند.

 به نقل از پايگاه خبري عرب‌نيوز، به گزارش مؤسسه آموزش اسلامي، اين افراد از مليت‌هاي مختلف بوده و 40 درصد از آنها را نيز زنان تشكيل مي‌دهند.
سه شنبه گذشته نيز اين موسسه طي برگزاري مراسمي باشكوه در جده، از 250 مسلمان را مورد تكريم و تقدير قرار داد، اين افراد شامل كساني بودند كه اخيرا پس از گذراندن دوره‌هاي كامل دورس اسلامي، مسلمان شده بودند.
در اين جلسه كه به رياست «صالح شيخ»، وزير امور اسلامي عربستان، برگزار شد، رييس مؤسسه آموزش اسلامي در باره فعاليت‌هاي كه تاكنون اين مؤسسه در جهت راهنمايي ديني مسلمانان مهاجر و توضيح ابعاد مختلف اسلام براي غير مسلمانان، سخنراني كرد.
بنا بر گزارش مؤسسه آموزش اسلامي، اين مؤسسه با برگزاري كلاس‌هاي مختلف آموزش دروس و ابعاد مختلف اسلام؛ كساني كه تازه مسلمان شده‌اند را در برابر توطئه‌ها و برخي وسوسه‌ها ايمن مي‌كنند.
اين مؤسسه همچنين براي اين افراد امكانات سفرهاي مختلف زيارتي از جمله زيارت خانه خدا را فراهم مي‌كند.
مؤسسه آموزش اسلامي با تحت نظارت «صالح بن عبدالعزيز بن محمد آل الشيخ»، وزيرامور اسلامي،اوقاف و ارشاد عربستان اداره شده و تجار و خيرين از عربستان از آن حمايت مي‌كنند.
اين مؤسسه با هدف راهنمايي و ارشاد مسلمانان مهاجر و از بين‌بردن سوء تفاهم‌هايي كه غير مسلمانان درباره اسلام دارند و دعوت آنان به دين مبين اسلام، با مجوز وزارت امور اسلامي، اوقاف و ارشاد عربستان، رمضان سال 1415 هجري برابر با فوريه سال 1995 افتتاح شد.
 

 

منبع:خبرگزاری فارس
 

Logo
https://old.aviny.com/News/85/03/07/10.aspx?&mode=print