شهید آوینی
 
همايش رسانه و دفاع مقدس در مشهد برگزار می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت روز سوم خرداد در خراسان رضوی گفت: در روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در سطح ادارات و سازمانها از جانبازان و آزادگان و خانواده‌های معظم شهدایی كه در فتح خرمشهر نقش داشته‌اند، تجلیل می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی افزود: دیدار مسئولان با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر عملیات بیت المقدس و غبارویی مزار شهدای این عملیات توسط نیروهای مسلح، بسیج دانشجویی دانشكده حقوق دانشگاه آزاد و سایر ادارات، سازمانها و مردم از دیگر برنامه های این روز است. وی اظهار داشت: همچنین بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس همایش رسانه و دفاع مقدس را در چهارم خردادماه و نیز همایش علم و اخلاق در دفاع مقدس را با مشاركت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می كند.

وی برگزاری مراسم جشن سوم خرداد در یكی از پاركهای مشهد مقدس را با مشاركت شهرداری از دیگر برنامه های این روز عنوان كرد.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: صبحگاه مشترك در لشكر 5 نصر همزمان با سالگرد شهادت سرلشكر بروجردی اجرا و از تمثال سرداران شهید در میدان صبحگاه این لشكر پرده‌برداری می شود. وی ایجاد المان موقت در خصوص سوم خرداد در بلوار وكیل اباد را از دیگر برنامه هایی دانست كه به مناسبت سوم خرداد توسط لشكر 5 نصر در مشهد انجام خواهد شد.

وی گفت:در روز سوم خرداد مراسمی به منظور بزرگداشت این روز حماسی همراه با برپایی نمایشگاه عكس توسط خانه فرهنگ محله 7 مشهد برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حسینی همچنین از برگزاری دومین همایش شب شعر و نشست ادبی فرزندان شاهد و ایثارگر و كوهپیمایی خانواده‌ای شاهد، جانبازان و آزادگان مشهد مقدس توسط بنیاد شهید و امور ایثار گران مناطق سه گانه مشهد خبر داد.

دبیر ستاد سوم خرداد رضوی افزود: برنامه‌های مشابهی در كلیه شهرستانهای خراسان رضوی نیز تدارك دیده شده است.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo