شهید آوینی

 

اعزام 27 هزار زایر از استان تهران به حج تمتع
مدیر حج و زیارت استان تهران گفت: امسال از استان تهران بیش از 27 هزار زایر به وسیله 150 کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد.

علی لیالی افزود: در سال جاری 92 هزار و 700 هزار زایردر قالب 500 کاروان از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می شوند که استان تهران در میان استانهای دیگر دارای بیشتری تعداد زایر است البته زایران استانهایی مانند سمنان ، قم ، کاشان ، قزوین و... نیز ازفرودگاه تهران به عربستان منتقل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: از کل زایران اعزامی ، 85 هزار نفر زایر و بیش از 7 هزار نفر را عوامل خدماتی و ستادی تشکیل می دهند .

مدیر حج و زیارت استان تهران در خصوص مهلت تعیین شده برای ثبت نام زایران در کاروانها تاکید کرد: ظرفیت کاروانها در مدتی که زایران برای انتخاب کاروانهای خود مهلت داشتند یعنی تا 30 مرداد ماه تکمیل نشده بنابراین چند روز آینده نیز به متقاضیان فرصت داده شده تا برای ثبت نام به کاروانها مراجعه کنند .

لیالی به زمان اعزام زایران حج تمتع اشاره کرد و گفت: اعزامها از 27 آذرماه در سراسر کشور آغاز و به مدت 2 ماه به طول می انجامد.

وی همچنین در خصوص زمان آغاز اعزام زایران به عتبات عالیات افزود: هنوز وضعیت عراق مشخص نشده به همین دلیل قراردادی نیز مبنی بر اعزام زایران با مقامات عراقی بسته نشده بنابراین از کشور هیج کاروانی تا اطلاع ثانوی به عتبات عالیات اعزام نخواهد شد .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo