شهید آوینی
 
کرمانشاهی ها حرم امام حسین (ع) را بازسازی می کنند

عملیات مرمت و بازسازی حرمین شریف حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به کرمانشاهی ها سپرده شد .

سید مصطفی حسینی ، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت : بر اساس نشست های مختلف هر یک از استان های کشور پیشگام بازسازی یکی از حرمین و اماکن مقدسه عراق شده اند و به دنبال این نشست ها ، بازسازی ، مرمت و زیباسازی حرمین شریف کربلای معلی به استان کرمانشاه سپرده شد .

وی افزود : پس از اعلام این خبر ، سیل عاشقان حضرت سید الشهداء(ع) و قمر بنی هاشم ، اعم از کسبه و بازاریان، نقاشان ، کاشی کاران ، سنگ کاران ، تأسیساتی ها ، مهندسین و همه عاشقان به دفتر این ستاد سرازیر و آمادگی خود را برای حضور افتخاری در این امر و پرداخت هزینه های آن اعلام داشته اند.

حسینی با اشاره به عرض ارادت مردم کرمانشاه از سالیان دور به زائران عتبات عالیات ، افزود : کرمانشاه همواره خادم زائران عتبات عالیات بوده و هست و مردم کرمانشاه از قدیم الایام یک اطاق خانه خود را برای زائران خالی نگه می دارند.

وی افزود : بر اساس جلسه ای که با شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه داشتیم ، بین الحرمین یعنی از حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تا حرم حضرت ابوالفضل (ع) مسقف خواهد شد .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه ، همچنین از علاقمندان خواست برای ارائه کمک های خود و همچنین اعلام آمادگی به منظور فعالیت در این زمینه ، با این ستاد در 22 بهمن کرمانشاه ، سی متری دوم ، اول خیابان وحدت ارتباط برقرار کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo