شهید آوینی
 
سومین همایش كشوری «در طواف حریم شهادت» در خرمشهر برگزار می‌شود

رئیس سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: سومین همایش ادبی در طواف حریم شهادت با حضور دانش‌آموزان و دبیران شاعر سراسر كشور از 18 تا 20 فروردین ماه 84 در خرمشهر، اروند كنار و شلمچه برگزار مي‌شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان، عبدالرسول عمادی با اعلام این مطلب افزود: سومین همایش ادبی در حریم طواف شهادت با حضور 200 نفر از دانش آموزان و دبیران شاعر و كارشناسان سراسركشور در خرمشهر، شلمچه و اروند كنار برگزار مي‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان خاطر نشان كرد: اشعار ارائه شده به دبیرخانه همایش با مضامین شعرهای عاشورایی، دفاع مقدس در رثای رحلت پیامبر اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) مي‌باشد.

عمادی در ارتباط با جدول زمان‌بندی همایش گفت: در روز پنج‌شنبه 18 فروردین شاعران سراسر كشور در شهرستان خرمشهر مورد استقبال و پذیرش قرار مي‌گیرند و در روز جمعه 19 فروردین ماه 84 مراسم افتتاحیه با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دیگر مسئولان محلی در سینما بنیاد خرمشهر برگزار مي‌شود و عصر روز جمعه شعر خلیج‌فارس در اروند كنار همراه با شب شعر و آئین سوگواری برگزار مي‌شود.

وی در ادامه افزود: روز شنبه 20 فروردین ماه 84 نیز محفل شعر شهدا در شلمچه با ارائه اشعاری از دانش‌آموزان و دبیران شاعر برگزار مي‌شود. گفتنی است: اولین دوره همایش ادبی در حریم طواف شهادت در سال 82 در مناطق آبادان، خرمشهر و اروند كنار با حضور 150 شاعر دانش‌آموز و معلم و دومین دوره این همایش در سال 83 در هویزه، بستان و دهلاویه برگزار شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo