بسم الله الرحمن الرحيم

 

ملت عزيز و سرافراز!
حضور ديروز شما در پاي  صندوقهاي راي، به معناي حقيقي يک حماسه اسلامي و ملي بود ، پس از دو ماه جنگ رواني دشمن که هدفي جز نوميد کردن ملت ايران و بي رنگ کردن انتخابات نداشت، شما يکبار ديگر آگاهي و موقع شناسي خود را در محک آزمايش جهانيان نهاديد و عظمت اين ملت مومن و انقلابي را به رخ دشمنان خود کشيديد.
مستکبران مداخله جو به خيال باطل خود مي خواستند جمهوري اسلامي را از پشتوانه مردمي خود جدا قلمداد کنند، و شما خط بطلان بر اين پندار واهي کشيديد. در اين دو ماه همه ي نيروي دشمن مصروف اين طرح خباثت آميز شد و شما به حول و قوه  الهي با متانت و هوشمندي آن را نقش بر آب کرديد.
انتخابات اول اسفند در زير بمباران تبليغاتي دشمنان، اهميتي فراتر از انتخابات سالهاي دفاع مقدس در زير بمباران شهرها دارد.
اينجانب جبهه ي  خضوع به درگاه الهي مي سايم و امداد الهي به اين کشور و اين ملت را در اين تجربه فراموش نشدني با همه ي وجود سپاس مي گويم و بار ديگر عظمت شما ملت رشيد و مومن را با همه ي دل و جان تکريم مي کنم.
انتخابات ديروز در محيطي کاملا آزاد و به شيوه  کاملا سالم و قانوني انجام گرفت و نتيجه ي آن هرچه باشد در نهايت اعتبار است و قضاوت آمريکاييهاي مستکبر و ياوه گو در باب اين انتخابات از نظر مردم و مسوولان کشورمان پشيزي ارزش ندارد.
لازم مي دانم از همه ي دست اندرکاران اجراء و نظارت و متصديان نظم و امنيت و نيز از رسانه ها بويژه رسانه ي ملي تشکر کنم.
توصيه ي اينجانب به مسوولان، اولا: پاسداري از راي مردم و رعايت امانت کامل و ثانيا قدرداني از اين ملت وفادار و عزيز است، توصيه اينجانب به کساني که با راي مردم، مجلس هفتم را تشکيل خواهند داد به کارگيري همه ي ظرفيت علمي و اجتماعي و سياسي و همه ي کارآمدي خود براي اين ملت و خدمت رساني به آنها و استحکام بخشيدن به بناي رفيع و پرشکوه نظام اسلامي است، آنان فقط وامدار ملتند و وظيفه ديني و انقلابي آنان کمر خدمت بستن براي ملت است.
توصيه اينجانب به جريانها و گروهها و احزاب سياسي آن است که بحث دل آزار برنده و بازنده  را به کنار بگذارند و به اختلافات دشمن شاد کن دامن نزنند ،  برنده ي اين انتخابات ملت است و همه ي کساني که در انتخاب شرکت داشته اند اعم از آنها که خود يا نامزد مورد علاقه شان راي آورده يا نياورده اند، همه برنده اند، بازنده ي اين انتخابات، امريکا و صهيونيسم و دشمنان ملت ايرانند همه با همدلي به يکديگر و به دولت خدمتگزار کمک کنيد تا گره ها يکي پس از ديگري گشوده شود.
خداوند از همه ي شما راضي  باشد و همه را مشمول رحمت و فضل و کمک خود قرار دهد. سلام بر بقيه اله اعظم روحي فداه و درود بر ارواح طيبه ي شهيدان و بر امام عظيم الشان آنان.



والسلام عليکم و رحمه اله
سيدعلي خامنه اي    
2/12/82
 

 

Logo
https://old.aviny.com/News/82/12/03/03.aspx?&mode=print