شهید آوینی

 

 

 
صبح امروز و طی مراسمی
روز جهانی کودک در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گرامی داشته شد
جشن روز جهانی کودک صبح امروز با حضور گسترده کوکان و نوجوانان در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون برگزار شد.

محسن چینی فروشان مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح امروز در جشن روز جهانی کودک ضمن تبریک فرارسیدن این روز ، گفت : اگر دنیای کودکی نبود ، شادی هم  وجود نداشت ، به گذشته خودمان هم که نگاه می کنم می بینیم که همیشه باشادی بچه ها  شاد بودیم و با غم آنها نیز غمگین شدیم .
وی در ادامه افزود : ما بزرگترها هر وقت می خواهیم شاد شویم به دوره کودکی خود و یا خاطرات شیرین آن زمان باز می گردیم و یا کودکی را در آغوش می گیریم تا به فطرت خود باز گردیم ، در واقع تا وقتی کودکان هستند  خداوند نعمت شادی را از انسان نمی گیرد .
چینی فروشان ادامه داد : حضور کودکان در هر جمعی خود زندگی است و نه بهانه ای برای زندگی ، ومن  بسیار خوشحالم که روز جهانی کودک بهانه ای شد تا من در کنار کودکان عزیزاین مرز و بوم حضورداشته  و از شادی آنان شاد شوم ، ای کاش همیشه روز کودک بود تا هم بچه ها خوشحالتر بودند و هم این روز بهانه ای بود برای اینکه ما بیشتر به کودکانمان توجه کنیم .

اجرای موسیقی توسط کودکان ، اجرای نمایش و برنامه های شاد و تفریحی از جمله برنامه های کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان به مناسبت وز جهانی کودک است که دراغلب مراکز کانون پرورش فکری کودکان اجرا می شود .

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo