شهید آوینی
       

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران:
نبض مراسم ارتحال امام (ره) بیانات رهبر انقلاب است/ امام خمینی (ره) استکبار را به زانو درآورد

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: شاه اعتماد به غرب و شرق داشت ولی شاهد بودیم که چگونه ذلیل شد ولی امام خمینی (ره) به خدا اعتماد کرد و استکبار شرق و غرب را به زانو درآورد.

95/03/19

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار بسیج پرس مستقر در قرارگاه شهید فهمیده در حرم مطهر امام (ره) مهمترین فصل و برنامه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را سخنان رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: تمامی برنامه ها برای این است تا رهبر انقلاب از منشور اصول و اعتقادات امام (ره) پرده برداری کنند، البته سپاه تهران در این زمینه کتابی را از بیانات رهبری درحرم امام در 25 سال گذشته منتشر کرده که می تواند راهنمایی خوبی برای همگان باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: من به همه مخاطبان توصیه می کنم که حتما صحبت های ایشان را مورد توجه قرار دهند زیرا شریان و نبض مراسم سالگرد امام (ره)، بیانات ایشان است که باید به آن توجه کافی شود.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه قداست زدایی از امام (ره) آغاز شده و در سال های اخیر نیز افزایش پیدا کرده گفت: با شروع این جریان، رسانه های بیگانه می گویند که امام خمینی وجاهت خود را از دست داده و به دنبال تخریب جایگاه ایشان هستند. افرادی که در جماران صحبت های امام خمینی (ره) را از نزدیک گوش می کردند، امروز زیر آن صحبت ها زده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در ادامه گفت: برخی مسئولین فکر می کنند که اگر روزی رهبری و امام خمینی (ره) تخریب شود، از نگاه بین المللی تاج و تخت پیدا می کنند که این اشتباه است. امام خمینی (ره) روحانیتی که در خط انقلاب اسلامی نبود را نمی خواست و این در حالی است که امروز توکل برخی مسئولین در مقابل دشمنان کم شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر توکل به خداوند تکیه داشتند، خاطر نشان کرد: شاه اعتماد به غرب و شرق داشت ولی شاهد بودیم که چگونه ذلیل شد ولی امام خمینی (ره) به خدا اعتماد کرد و استکبار شرق و غرب را به زانو درآورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) به استقلال کشور اعتماد داشتند و بر وحدت ملی تکیه می کردند، عنوان کرد: امروز متاسفانه عده ای برغرب تکیه دارند. امام راحل (ره) فرموده بودند که اگر داخلی ها با هم باشند، بیگانگان کاری نمی تواندد انجام دهند.

وی در خصوص برنامه های سپاه تهران برای مراسم ارتحال امام (ره) نیز اظهار داشت: در این سال ها با تلاش های مسئولین برگزاری مراسم بویژه سپاه پاسداران تلفات جاده ای و حوادث پیرامونی مراسم بسیار کاهش یافته است. برگزاری چنین مراسمی با این حجم جمعیت و در محیط باز کار بسیار دشواری است اما با تدبیر مسئولین برگزاری مراسم، به بهترین نحو از زائرین پذیرایی شده و ما هر سال شاهد این هستیم که مراسم بهتر از سال های پیش برگزار می شود.

منبع:بسیج پرس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo