کتاب زندگی‌نامه جانباز شهید منتشر شد

شماره مطلب:
3272
شنبه 1401/12/13 01:55

کتاب زندگی‌نامه جانباز شهید منتشر شد

کتاب «زندگی در مه» زندگی‌نامه جانباز شهید عبدالصمد رجبی دهکردی منتشر شد.

کتاب «زندگی در مه» زندگی‌نامه جانباز شهید عبدالصمد رجبی دهکردی منتشر شد. این کتاب به زندگی‌نامه شهید «عبدالصمد رجبی دهکردی» به قلم افسانه حیدری پرداخته استکه روایت شرح رنج‌ها و درد‌های تکان‌دهنده و صبوری‌های عبرت‌آموزی است که خانوادۀ این جانباز، همچون بسیاری از جانبازان یادگار هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌هایشان، در سایۀ توکل به خداوند و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام به جان خریده‌اند تا ایران و ایرانی، عزتمند و سرافراز بماند.

هرچند قلم قادر نیست از تمام زوایای زندگی این زوج باوفا پرده بر‌دارد، به‌ویژه آنکه شهید رجبی در آخرین روز‌های نگارش این کتاب به درجۀ رفیع شهادت نائل آمد و به دیدار هم‌سنگران شهیدش شتافت، اما امید است بتوان بخشی از محنت‌ها و زیبایی‌های استقامت در راه خدا را به تصویر کشید؛ گرچه به اذعان خودشان، آن‌ها هم همانند بانو زینب کبری (سلام‌الله‌علیها) جز زیبایی ندیده‌اند.

نویسنده تمامی بخش‌های این کتاب را در مصاحبة حضوری با شهید و همسر مهربان و فداکار او و خاطره‌های خود نگاشت شهید، با احساسی عمیق و اثرگذار نگاشته است. این کتاب در قطع رقعی و در ۲۰۰ صفحه با قیمت ۴۰ هزار تومان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده است. علاقمندان به تهیه کتاب می‌توانند با تلفن‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱ ـ ۶۶۴۶۹۹۵۸ ـ ۰۹۱۲۳۸۸۲۴۱۶ تماس حاصل نمایند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X