پخش مستند «جنایت نامرئی» با موضوع حمله ویروسی استعمارگران برای تسلط به جهان

شماره مطلب:
3156
چهارشنبه 1401/10/21 11:09
جهان پس از کرونا از دریچه‌ی مستند «جنایت نامرئی»

پخش مستند «جنایت نامرئی» با موضوع حمله ویروسی استعمارگران برای تسلط به جهان

مستند «جنایت نامرئی» به کارگردانی «سهیل سلیمی» و تولید موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما، از روز شنبه 24 دی ماه در ساعت 20 به مدت 5 شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این مستند نشان می دهد که چگونه استعمارگران برای رفع مشکلات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی از بیماری‌ها استفاده می‌کنند.

مستند «جنایت نامرئی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «سهیل سلیمی» تولید مشترک موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در قالب پنج قسمت 55 دقیقه‌ای، تاریخچه‌ای از روند به کارگیری بیماری‌های فراگیر در راستای کنترل جهان را از عهد باستان تا به امروز روایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه، «جنایت نامرئی» از این زاویه، دریچه‌ای برای بررسی عمق استراتژیک پاندمی «کووید 19» پیش روی مخاطب قرار می دهد تا نقش انکارناپذیر سردمداران سلطه‌گر برای همه‌گیری شیوع این بیماری بی‌حد و‌مرز روشن شود.

 این مستند با نگاهی پژوهشی و با اسناد و مدارک پرده از برنامه‌ریزی گسترده ای بر می‌دارد که تمدن غرب و استعمارگران بین المللی برای تحقق آن سال‌ها تلاش کرده اند. مجموعه مستند «جنایت نامرئی» از پسِ این افشاگری منحصربه فرد به دنبال نمایش جهان پساکرونا است. جهانی که گستره‌ نفوذ ویروس کرونا، موجب ایجاد شکل متفاوتی از زیست جامعه‌ بشری شده است تا کنترل حاکمیت جهانی بر تک تک انسان‌های این کره خاکی کامل شود.

بنا بر این گزارش، تحلیل‌گران در حوزه‌های گوناگون، جهان را به پیش از کرونا و پس از کرونا تقسیم می نمایند تا تغییر در ساختارهای حاکمیتی را دقیق تر بررسی نمایند. اما در پسِ همه‌ این تحلیل ها، دریچه‌ای تازه از طریق بررسی تاریخ شیوع بیماری‌های همه‌گیر نمایان می‌شود؛ وقتی بیماری راهی برای ریشه‌کن سازی و سیطره یافتن بر جمعیت جهان می شود.

روایت تاریخی این مستند فراتر از آنچه شنیده و دیده شده، شرح چنین جهان تازه‌ای است.

مستند «جنایت نامرئی» براساس اسناد تحقیقاتی نشان می دهد که چه طور سود سرشار از اقتصاد در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌های سیاسی نقش دارد و چگونه قدرت‌های بزرگ جهانی برای رفع مشکلات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی از بیماری‌ها استفاده می‌کنند. هر چند استفاده از بیماری‌ها به عنوان ابزار فشار قدمتی دیرینه دارد، اما امروز ساختارهای زیستی در جهتِ به بردگی بردن جوامع کاربرد یافته‌اند.

مستند «جنایت نامرئی» به کنترل جهان به واسطه‌ سلاح‌های بیولوژیک و ساختارهای سایبرنتیک می‌پردازد و در این مسیر به مرور تاریخ و ردیابی شیوع بیماری های کُشنده پرداخته و ارتباط آن‌ها با اقتصاد و سیاست را کنکاش می‌کند که چگونه استعمارگران از این طریق به دنبال ایجاد نظم نوین جهانی و کسب منافع مورد نظر خود هستند.

مستند «جنایت نامرئی» به کارگردانی «سهیل سلیمی» و تولید موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما، از روز شنبه 24 دی ماه در ساعت 20 به مدت 5 شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X