مینی سریال «منطقه پرواز ممنوع» از تلویزیون پخش می‌شود

شماره مطلب:
3297
یکشنبه 1401/12/21 12:15

مینی سریال «منطقه پرواز ممنوع» از تلویزیون پخش می‌شود

مینی سریال «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر در 5 قسمت از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مینی سریال «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد با مروت نژاد، فیلمی در ژانر کودک و نوجوان است که از امشب در 5 قسمت ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این سریال ماجراجویانه، روایتگر داستان سه نوجوان است. محمدمهدی و دوستانش برای مسابقه پهپادها آماده می‌شوند. آن‌ها با تلاش خود هواپیمایی بدون سرنشین ساخته‌اند که با کنترل از راه دور هدایت می‌شود. این مسابقه برای آن‌ها بسیار مهم است و هر روز تمرین می‌کنند تا پیروز میدان باشند اما در یکی از این تمرین‌ها، هواپیمای آن‌ها به منطقه‌ای ناشناخته سقوط می‌کند. منطقه‌ای که عده‌ای با تفنگ‌های شکاری‌شان آن‌جا را قرق کرده‌اند و ادعا می‌کنند یوزهای ایرانی در آن بخش رفت‌وآمد دارند. اما مشخص می‌شود این افراد در واقع جاسوس‌هایی هستند که قرار است به منطقه مهمی در میان جنگل دسترسی پیدا کنند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، بهار نوحیان، متین پاکزاد، متین کرمانی و علیرضا اکبری در مینی سریال «منطقه پرواز ممنوع» بازی کرده‌اند. این فیلم بخش کودک و نوجوان در زمان اکران در سینماهای کشور به فروشی بیش از 5 میلیارد تومان دست یافت و عنوان پرفروش ترین فیلم بخش نوجوانان را از آن خود کرد. 

همچنین «منطقه پرواز ممنوع» در سی و دومین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان به نمایش درآمد و جایزه پرمخاطب‌ترین فیلم این جشنواره را به دست آورد. علیرضا اکبری بازیگر نوجوان این فیلم نیز پروانه زرین بهترین بازیگر را از آن خود کرد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X