مسجد جمکران نخستین جشنواره مردمی «فیلم 313» برگزار می‌‌کند

شماره مطلب:
3275
یکشنبه 1401/12/14 01:46

مسجد جمکران نخستین جشنواره مردمی «فیلم 313» برگزار می‌‌کند

مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان فراخوان نخستین جشنواره مردمی «فیلم ۳۱۳» را اعلام کرد.

در اطلاعیه‌ جمکران آمده است: جشنواره مردمی «فیلم ۳۱۳» بر آن است تا با تکیه بر بخش‌های مختلف و متنوعش تصویری باشد از اشتیاق آن‌ها که هم عالمند و هم خادم. هم از علم و هنر مدرن آگاهند و هم ریشه در خاک متبرک دین و باور خود دارند و کمر به خدمت فرهنگ راستین شیعیِ خود بسته‌اند. هم باورمندند و یا می‌خواهند باورمند شوند. آن‌ها که خود، ستاره چشمک زنِ عصر هدایتند و روح ناب زمانه. هم بهره‌ور از ضرورت‌های زمان هم غوطه‌ور در اعماق مبارک ریشه‌های اعتقادی.

این جشنواره در بخش اصلی شامل فیلم داستانی، مستند و نماهنگ با موضوعات: امید آفرینی شاخصه جامعه منتظر، شهر انتظار شهروند منتظر،  زنان پیشران جامعه مهدوی،‌ رویداد بزرگ نیمه شعبان در قم و سبک زندگی مهدوی است.

بخش جنبی این جشنواره با عنوان «روز امید» طراحی شده است که رویکرد آن ارسال تصاویر جشن‌های مردمی «نیمه شعبان» در سراسر ایران است.

شرکت در جشنواره برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و آنها تا بیست فروردین مصادف با هفدهم رمضان سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران فرصت دارند آثار خود با این جشنواره ارسال کنند. مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان یکم خردادماه مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره ۰۲۵۳۷۲۵۵۸۱۸ تماس حاصل کرد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X