دعوت برای تماشای آثار جشنواره فیلم دینی اشراق

شماره مطلب:
3316
سه شنبه 1401/12/23 11:49

دعوت برای تماشای آثار جشنواره فیلم دینی اشراق

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با اشاره به اکران ۱۳۲ اثر از مجموع ۸۰۵ اثر ارسالی به این جشنواره، از همه هنرمندان و فیلم سازان برای تماشای این آثار دعوت کرد.

مسعود معینی‌پور گفت: این اکران ها هر روز در سه سانس در سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و سالن مرکز همایش های غدیر انجام می‌شود.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در هر بخشی از چهار بخش اصلی جشنواره حداقل دو اثر انتخاب می شود و بخش «صد سالگی حوزه علمیه» بخش ویژه ما می باشد و جایزه ویژه سینمای عدالت، و جایزه ویژه سینمای تعلیم و تربیت را در این دوره از جشنواره داریم.

وی با دعوت از همه هنرمندان و فیلم سازان برای حضور در اکران ها و تماشای فیلم ها خاطرنشان کرد: حضور در اکران ها و اختتامیه برای عموم آزاد و رایگان است و می تواند موجب دلگرمی برای همه دست اندرکاران این جشنواره و همچنین فیلم سازان باشد.

چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق از ۲۰ تا ۲۳ اسفندماه سال جاری در سالن مرکز همایش‌های غدیر و سالن سینما اشراق شهر مقدس قم برگزار می‌شود که اکران‌ها از روز بیستم تا بیست و دوم از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و اختتامیه نیز روز بیست و سوم از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X