جشنواره «فصلی برای سرودن» برگزار می‌شود

شماره مطلب:
3197
چهارشنبه 1401/11/12 02:29

جشنواره «فصلی برای سرودن» برگزار می‌شود

جشنواره «فصلی برای سرودن» در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

جشنواره «فصلی برای سرودن»، با هدف یادآوری روزهای رشادت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با هدف انتقال مفاهیم و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان به خصوص نوجوانان در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این جشنواره شامل ایستگاه‌های نشاط و ورزش، بازدید از موزه انقلاب، پخش فیلم‌های کمدی، قصه گویی انقلاب، مسابقه‌ی تیراندازی، خلاقیت و کاردستی، آشنایی با طب سنتی و داروهای گیاهی، رادیو آوای انقلاب، پخش سرودهای انقلابی، فضاسازی و بادکنک آرایی، کارگاه‌های سلامت محور با مشارکت بهزیستی، نگارگذر عکس‌های انقلابی، فروش محصولات فرهنگی و … است.

همچنین به همین مناسبت نمایشگاه عکس «جشن انقلاب» روایتی از تظاهرات مردم انقلابی در سال ۵۷ در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در آمده است. این نمایشگاه شامل ۳۶ قاب عکس که حاصل تلاش گروهی از عکاسان از تظاهرات سال ۱۳۵۷ است و روزهای تلخ و شیرین انقلاب را روایت می‌کند.

جشنواره فصلی برای سرودن در ایام دهه فجر در دو سانس، صبح ویژه مدارس (از ساعت ۱۰ تا ۱۲) و بعد از ظهر ویژه عموم (از ساعت ۱۴ تا ۱۷) در فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه نواب صفوی، تقاطع خیابان کمیل شرقی برگزار شود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X