جبلی: «سلام فرمانده» سبب شد توجه بیشتری به مفاخر ملی و دینی هر منطقه شود

شماره مطلب:
3289
شنبه 1401/12/20 10:26

جبلی: «سلام فرمانده» سبب شد توجه بیشتری به مفاخر ملی و دینی هر منطقه شود

رئیس رسانه ملی گفت: اثر زیبای «سلام فرمانده» سبب شد توجه بیشتری به مفاخر ملی و دینی هر منطقه شود. اگر در این اثر برخاسته از مرکز گیلان نامی از بزرگان و قهرمانان آن منطقه می‌آید، امروز می‌بینیم که در یک نماهنگ زیبا از مرکز بوشهر هم یاد رئیس‌علی دلواری تکرار و تابلوی زیبای هویت ایران اسلامی تکمیل می‌شود.

نشست جبلی و مدیران کل مراکز استان‌ها همراه با رونمایی از برنامه تحول مراکز صداوسیما در سال 1402، در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. رئیس سازمان صداوسیما در این نشست به مواردی همچون سند تحول رسانه ملی، هویت محوری و عدالت‌گستری در استان‌های کشور اشاره داشت.

جبلی با بیان اینکه بخش بزرگی از ظرفیت‌ها و توان تولید محتوای جبهه فرهنگی انقلاب نیز در استان‌ها متمرکز شده‌است، اظهار کرد: اثر زیبای «سلام فرمانده» سبب شد توجه بیشتری به مفاخر ملی و دینی هر منطقه شود. اگر در این اثر برخاسته از مرکز گیلان نامی از بزرگان و قهرمانان آن منطقه می‌آید، امروز می‌بینیم که در یک نماهنگ زیبا از مرکز بوشهر هم یاد رئیس‌علی دلواری تکرار و تابلوی زیبای هویت ایران اسلامی تکمیل می‌شود.

وی افزود: این ظرفیت جبهه فرهنگی را باید پاس داشت و امیدوار بود که هر استان و منطقه با خلاقیتی متفاوت با نشان دادن مفاخرش در تحقق سند تحول سهیم باشد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X