برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع انتظار و ظهور

شماره مطلب:
3294
شنبه 1401/12/20 03:18

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع انتظار و ظهور

مسابقه کتابخوانی مجازی «ما منتظریم» به مناسبت نیمه شعبان، سالروز ولادت صاحب الزمان (عج)، به همت کانون مهدویت دانشگاه جامع امام حسین ع، آغاز به کار کرد و تا پایان سال ادامه دارد.

دکتر علوی وفا؛ دبیر کانون مهدویت دانشگاه جامع امام حسین (علیه‌السلام)، عنوان کرد: به لطف خداوند و یاری امام عصر (عج)، این سال سوم است که این مسابقه با محوریت موضوع مهدویت و آشنایی با حضرت مهدی موعود (عج)، برگزار می‌شود. هدف اصلی از برگزاری این مسابقه نشر معارف مهدوی و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی در کنار آن است.

علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به نشانی الکترونیکی http://www.pMahdi.ir مراجعه کنند.

منبع مسابقه از کتاب ارزشمند «ما منتظریم خورشید مهدویت در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب حضرت آیة الله خامنه‌ای مدظله» به نویسندگی« آقای حسن ملایی» است.

 متن کامل کتاب به صورت pdf روی سایت http://www.pMahdi.ir در دسترس عموم هست و شرکت کنندگان محترم می‌توانند با دانلود کتاب و مطالعه این کتاب به تمامی سؤالات پاسخ دهند.

جهت تقدیر از شرکت‌کنندگان محترم به رسم یادبود به ۳۱۳ نفر از شرکت کنندگان هدیه‌ای ارزشمند تقدیم می‌شود. این مسابقه از تاریخ ۱۷ اسفند/۱۴۰۱ شروع شده و تا پایان اسفند ماه مهلت شرکت در مسابقه است. در روز نیمه ماه مبارک رمضان نیز نتایج و برندگان از طریق سایت اعلام می‌شود. همچنین کانال اطلاع رسانی مخصوص همین مسابقه در پیام رسان بومی ( ایتا و بله) راه اندازی شده که افراد می‌توانند با مراجعه به این کانال به آدرس @Ma_Montazerim اطلاعات کامل‌تر را داشته باشند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X