برپایی 4 اجتماع سلام فرمانده در اصفهان

شماره مطلب:
3467
چهارشنبه 1402/02/20 02:04

برپایی 4 اجتماع سلام فرمانده در اصفهان

امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، ۴ مراسم اجتماع سلام فرمانده در استان اصفهان با حضور ابوذر روحی برگزار می‌شود.

امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، ۴ مراسم اجتماع سلام فرمانده در استان اصفهان با حضور ابوذر روحی برگزار می‌شود. مراسم نخست امروز از ساعت ۱۰ صبح در مصلای نماز جمعه شاهین‌شهر آغاز شده و در حال برگزاری است. این مراسم با حضور دهه نودی‌ها پیش‌بینی شده است و خانواده‌ها نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند.

یادواره ۸۵ شهید روستای شیخ شبان با نوای میرداماد و روحی

دومین مراسم امروز اصفهان با عنوان یادواره ۸۵ شهید روستای شیخ شبان خواهد بود که در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی سخنرانی و سید مهدی میرداماد مرثیه‌خوانی خواهد کرد و بناست ابوذر روحی نیز در این مراسم سرودهای «رفیق شهیدم»، «سلام فرمانده ۱» و «سلام فرمانده ۲» را همخوانی کرد. این مراسم در حسینیه قمر بنی‌هاشم(ع) برگزار می‌شود.

سومین اجتماع امروز اصفهان  در بهارستان برگزار می‌شود که این برنامه با عنوان اجتماع منتظران ظهور با حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در میدان حضرت ولی‌عصر(عج) بهارستان برگزار می‌شود.

اجتماع پایانی سلام فرمانده در اصفهان با عنوان اجتماع خانوادگی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمیان اصفهان بناست برگزار شود. این مراسم از نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شدو بناست در فضای باز امامزاده ابوالمحسن بن الحسن(ع) برگزار شود.

روز گذشته سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه اجتماع سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه هم روحی در اصفهان در شهرهای چادگان، ورنامخواست و قهدیجان استان اصفهان سلام فرمانده را اجرا کرده بود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X