انتشار ویدیوی 11 مسترکلاس تخصصی مستند

شماره مطلب:
3285
شنبه 1401/12/20 09:30

انتشار ویدیوی 11 مسترکلاس تخصصی مستند

مخاطبان و دوستداران سینمای مستند می‌توانند ویدیوی مسترکلاس‌های استادان ایرانی و بین‌المللی این حوزه را در سایت مرکز گسترش و آپارات تماشا کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، علاقه‌مندان و مخاطبان سینمای مستند می‌توانند ویدیوی مسترکلاس‌های استادان ایرانی و بین‌المللی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، را در سایت مرکز گسترش و آپارات تماشا کنند.
 

در این بخش‌ها مسترکلاس‌های «فیلم جستار» با احمد الستی، «مستند هیبرید» با دکتر احمد ضابطی جهرمی، «راهبردهای پخش جشنواره‌ای» با میشل نول، «تصویربرداری در سینمای مستند» با مهدی آزادی، «تدوین مستند» با دیوید چاراپ، «تجربه‌های تولید مستند در بحران» با محمدرضا عباسیان، «راهبردهای پخش اینترنتی و استریمرها» با پیتر همیلتون، «مستندسازی در مناطق جنگی» با سعید فرجی، «مستندسازی به شیوه تایم‌لپس» با هلنا ترشتیکوا، «تدوین مستند» با حمید نجفی‌راد و «اخلاق حرفه‌ای در تصویربرداری مستند» با کرستن جانسون منتشر شده است.
 

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این مسترکلاس‌ها به سایت مرکز گسترش defc.ir  و سایت آپارات مرکز گسترش www.aparat.com/DEFC.IR مراجعه کنند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X