آغاز ویژه برنامه نوروزی شبکه یک از ۲۷ اسفند

شماره مطلب:
3315
سه شنبه 1401/12/23 11:47

آغاز ویژه برنامه نوروزی شبکه یک از ۲۷ اسفند

ویژه برنامه نوروزی «نوروز دوست داشتنی» به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد طی سه شب (۲۷ تا۲۹ اسفندماه) از آنتن شبکه یک سیما به استقبال بهار و نوروز ۱۴۰۲ می رود.

بنا بر اعلام مومن نژاد تهیه کننده ویژه برنامه نوروز دوست داشتنی این برنامه از شبکه یک سیما با اجرای سید محمد اقبال واحدی و فرشته ایزدی روی آنتن خواهد رفت. مومن نژاد در ادامه افزود: عباس طاهریان و مهدی مهدی قلی دو تن از مجری های شبکه یک نیز این دو مجری توانمند را همراهی خواهند کرد.

تهیه کننده ویژه برنامه نوروزی شبکه یک گفت: شب های ۲۷ و ۲۸ اسفندماه از ساعت ۲۰ تا ۱بامداد و روز ۲۹ اسفند از ساعت ۱۵ تا دقایق تحویل سال و ساعت ۲ بامداد در خدمت بینندگان عزیز این شبکه خواهیم بود. این تهیه کننده در ادامه تصریح کرد: آیتم های طنز رادیویی با حضور چهره های سرشناس رادیو، قهرمانان تاثیرگذار با حضور قهرمانان حوزه های مختلف و هم چنین چهره های سرشناس در حوزه های مختلف از اقشار مختلف جامعه مهمان ویژه برنامه ما در طی سه شب خواهند بود. وی با بیان اینکه ۱۲ گروه موسیقی محلی از استان های مختلف کشور مهمان برنامه خواهند بود گفت: برنامه در ۲ استودیو که دکور آن در حدود ۸۰۰ متر در حال اجرا است تهیه می‌شود و از خانواده های اصیل اقوام ایرانی در قومیت های مختلف نیز دعوت به عمل آمده است .نظیر: اقوام قوم بختیاری، قوم شاهسون، قوم قشقایی و.. .

این تهیه کننده در پایان افزود: ۳۰ گزاش مستند نوروزی از روستاهای مختلف کشورمان ایران با حال و هوای نوروزی روی آنتن خواهیم برد و سه بخش ویژه دفاع مقدس در این سه شب با عناوین ویژه مادران شهید، جانبازان قطع نخاعی، جانبازان نابینا با حضور این عزیزان خواهیم داشت.

نوروز دوست داشتنی ویژه برنامه نوروزی شبکه یک سیماست که از گروه اجتماعی شبکه روی آنتن خواهد رفت.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X