آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما| «گیل‌دخت» پربیننده‌ترین سریال بهمن‌‌ماه شد

شماره مطلب:
3261
چهارشنبه 1401/12/10 02:20

آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما| «گیل‌دخت» پربیننده‌ترین سریال بهمن‌‌ماه شد

آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال‌های سیما در نیمه دوم بهمن ماه ۱۴۰1 نشان می‌دهد که 38.4 درصد مخاطبان تلویزیون در این ماه به تماشای سریال «گیل‌دخت» نشسته‌اند.

نتایجی که به تازگی از سوی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما منتشر شده، نشان می‌دهد که مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» بر اساس نظرسنجی از مخاطبان رسانه ملی به عنوان پربیننده‌ترین سریال ماه اخیر تلویزیون انتخاب شده است.

مطابق با نتایج آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «گیل‌دخت» که از شبکه‌های یک و آی فیلم روانه آنتن می‌شود، با 38.4 درصد بیننده خالص در صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های نیمه دوم بهمن قرار دارد. بیننده خالص یعنی مخاطبانی که به هر نحوی از شبکه‌های یک و آی فیلم به صورت مجزا یا گاهی از یک شبکه، آن را دنبال کرده‌اند.

از میان بینندگان خالص سریال گیل‌ دخت نیز 86.3 درصد در حد زیاد از آن رضایت داشته اند. سریال شهباز از شبکه یک با 18.2 درصد، چشم بندی از شبکه 3 با 14.8 درصد و کتونی زرنگی از شبکه 3 با 13.8 درصد در رتبه‌های بعدی پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی قرار دارند.

نکته جالب توجه اینکه هر سه سریال صدرنشین روند رو به صعود در جلب نظر مخاطبان داشته اند. گیلدخت از مخاطب 17.9 درصدی در اوایل آذر به 38.4 درصد، شهباز از 14.5 درصد در اوایل بهمن به 18.2 درصد و چشم بندی از 11.6 درصد در اواسط دی به 14.8 درصد رسیده است.

بر اساس گزارش ماه اخیر خبرگزاری فارس، با استناد به آمار برخط تلوبیون نیز سریال «گیل‌دخت» با ثبت بیش از 5 میلیون و 500 هزار مشاهده در صدر پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی ایستاده بود که هم‌اکنون به عدد 6 میلیون و 450 هزار بار بازدید رسیده است. پس از آن نیز سریال «شهباز»‌ با ثبت بیش از یک میلیون و 700 هزار بار مشاهده دومین سریال پربیننده این روزهای تلویزیون به شمار می‌رود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X