«عصیان» حسن روح‌الامین به نفع زلزله‌زدگان خوی فروخته شد

شماره مطلب:
3320
چهارشنبه 1401/12/24 10:49

«عصیان» حسن روح‌الامین به نفع زلزله‌زدگان خوی فروخته شد

یکی از تابلوهای مجموعه «عصیان» اثر حسن روح‌الامین هنرمند نقاش که برای کمک به زلزله‌زدگان شهر خوی به حراج گذاشته شده بود، با قیمت ۱۲۰ میلیون فروخته شد.

حسن روح‌الامین هنرمند نقاش بهمن امسال در پی وقوع زلزله در شهر خوی یکی از آثار خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده این شهر به فروش گذاشت. بنابراین یکی از تابلوهای مجموعه عصیان که در تهران هست به بالاترین قیمت پیشنهادی به نفع مردم زلزله زده خوی در نظر گرفته شد.

روح‌الامین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام این خبر نوشت: «با عرض سلام خدمت مخاطبین عزیزم. تابلویی که برای کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی برای فروش به حراج گذاشته شد به قیمت پایه چهل میلیون تومان در نهایت با قیمت صد و بیست میلیون تومان به فروش رسید و مبلغ حاصل از این حراج به طور کامل خدمت (امام رضایی‌ها) به مدیریت جناب حاج حسین یکتا عزیزم تقدیم شد. ممنون از قبول زحمت ایشان و همچنین شماهایی که در این حراج خیریه شراکت کردید.»

حاج حسین یکتا مؤسس و رئیس هیئت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها نیز از اهدای یک تابلوی نقاشی توسط حسن روح الامین، هنرمند چیره‌دست ایرانی برای کمک به زلزله‌زدگان خوی خبر داد و گفت: یک تابلوی نقاشی اثر حسن روح الامین به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان فروخته شد و عواید آن برای کمک به زلزله‌زدگان خوی در اختیار جمعیت امام رضایی‌ها قرار گرفت.‌ جمعیت امام رضایی‌ها این مبلغ را برای پرداخت ودیعه مسکن در اختیار دو سرپرست خانوار در خوی که خانه استیجاری آنها تخریب شده است قرار خواهد داد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X