شهید آوینی

 

نمایشگاه خوشنویسی عاشورا در قم افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی عاشورا، حاصل تلاش جمعی از هنرمندان جوان قم به منظور احیای تفکر عاشورایی و با انگیزه تشویق هنر جویان جوان افتتاح شد.

دبیر نمایشگاه خوشنویسی عاشورا و دبیر انجمن همبستگی دانشجویان پوریا در قم هدف و انگیزه برپایی این نمایشگاه را تلفیق عاشورا و هنر دینی، احیای تفکر عاشورا و تشویق هنر جویان جوان بر شمرد و گفت: از دی ماه سال جاری به همت و همکاری واحد هنری انجمن همبستگی دانشجویان پوریا و خانه فرهنگ طوبی وابسته به شهرداری منطقه 3 قم و با دعوت از خویشنویسان جوان برای شرکت در این نمایشگاه، حدود 45 اثر به دست ما رسید که از این میان 25 اثر شایسته حضور در نمایشگاه شناخته شدند.

عابدین سیاحتی اسفندیاری همچنین از همکاری سازمان ملی جوانان قم تشکر کرد و افزود: طی مراسمی در اردیبهشت ماه سال آینده از آثاری که در این نمایشگاه برگزیده می‌شوند تقدیر می‌شود و به صاحبان آن آثار هدایا و جوایزی اهدا خواهد شد.

سیاحتی همچنین از همکاری بی دریغ استاد شفیعی مازندرانی که امر داوری آثار را نیز بر عهده خواهد داشت، تشکر کرد

یادآور می‌شود: نمایشگاه خوشنویسی عاشورا در محل نگارستان عروس قلم، واقع در قم، خیابان صفاییه، کوچه 27 بر پاست و تا روز پنجشنبه 27 اسفند ماه هر روز صبح 9ـ12 و بعداز‌ظهر 16 تا 20 آماده پذیرایی از علاقه‌مندان می‌باشد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo