شهید آوینی

 

شلوغی بهشت زهرا در پنجشنبه و جمعه آخر سال

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) از برنامه های تدارک دیده شده برای استقبال و پذیرایی از شهروندان تهران در پنجشنبه آخر سال خبر داد.

مهندس محمود رضاییان گفت: سازمان بهشت زهرا (س) به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی و شهرستانی برنامه های گسترده ای را جهت حضور میلیونی مردم در پنجشنبه و جمعه آخر سال تدارک دیده است.

وی افزود: با هماهنگی نیروی انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی تمهیدات ویژه ترافیکی در نظر گرفته شده که ورود و خروج شهروندان در شب جمعه آخر سال با مشکل مواجه نگردد.

رضاییان با تاکید بر جلوگیری از ازدحام خودروها در بزرگراههای منتهی به بهشت زهرا(س) گفت: غرفه های فروش گل و گلاب در تمام نقاط سازمان و در کنار قطعات جدید استقرار یافته است.

وی از استقرار واحد پاسخگویی و اطلاع رسانی در محل قطعات جدید بهشت زهرا(س) خبر داد و افزود: این واحد اطلاع رسانی به طور شبانه روزی در پنج شنبه و جمعه آخر سال آماده راهنمایی مراجعین است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به توزیع 10 هزار شاخه گل وگلدان در بین زائران قبور شهدا و حرم مطهر امام (ره) اشاره کرد و گفت: طبق سنوات گذشته به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمانهای مقدس آنها، قطعات شهداء و مبادی ورودی و خروجی سازمان از سوی واحد فضای سبز تحت پوشش لاله کاری قرار می گیرد.

رضاییان در عین حال رعایت نکات ایمنی و توصیه های انتظامی را از سوی شهروندان مورد تاکید قرار داد و افزود: مراجعین مراقب اطفال و فرزندان و همچنین کیف و اشیای قیمتی خود باشند.

وی گفت: حتی المقدور از وسایل نقلیه شخصی برای حضور در بهشت زهرا(س) خودداری کرده و حتی المقدور از اتوبوسهای شرکت واحد و مترو استفاده کنند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo