شهید آوینی

 

افتتاح کتابخانه دیجیتالی علامه شرف الدین

کتابخانه دیجیتالی علامه شرف الدین که در نوع خود اولین کتابخانه اینترنتی یکی از عالمان شیعی به حساب می آید، آغاز به کار کرد.

مسئول سایت اینترنتی علامه شرف الدین با اعلام این خبر اظهار داشت: این کتابخانه در بردارنده کلیه آثاری است که از مرحوم شرف الدین بر جای مانده و یا پیرامون وی به رشته تحریر در آمده است.

غلامی سپس  به امکانات این کتابخانه دیجیتالی اشاره کرد و گفت: در طراحی این کتابخانه سعی شده است تا امکان دسترسی سریع و آسان کاربران به آثار علامه شرف الدین وترجمه این آثار و نیز مقالات نگاشته شده پیرامون این شخصیت بزرگ جهان اسلام فراهم شود.

وی افزود: کاربران همچنین می توانند درکل فضای کتابخانه  و یا یک کتاب خاص جستجوی کلید واژه ای داشته باشند.

آقای غلامی ادامه داد: در کتابخانه دیجیتالی علامه شرف الدین ، کلیه کتاب ها به صورت صفحه به صفحه و متن کامل وجود داشته و امکان ارجاع و بهره برداری علمی از کتابهای دیجیتالی آن برای کاربران وجود دارد.

به گفته اقای غلامی در این کتابخانه و آثار علامه شرف الدین ، ترجمه آثار به زبان انگلیسی ، آثار فرزندان ، زندگی نامه هایی که پیرامون  شرف الدین به رشته تحریر در آمده است، مقالات مرتبط با وی و نیز کتب خطی علامه شرف الدین در دسترس علاقه مندان وکاربران قرار داده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo