شهید آوینی
 
 دیدار جمع زیادی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاكید كردند: نیروی انتظامی باید با برقراری ارتباط صمیمي‌ با مردم، اقتدار معنوی را بیش از پیش تقویت نماید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه در دیدار جمع زیادی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، این نیرو را مظهر اقتدار، رحمت و عطوفت نظام دانستند و تاكید كردند: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی جمع كردن بین ایستادگی بر قانون و اجرای بدون تبعیض آن و برخورد مهربانانه با مردم و انعطاف در موارد لازم است.
ایشان با تاكید بر اینكه اقتدار معنوی، اقتداری تاثیرگذار و ماندگار است، افزودند:‌نیروی انتظامی علاوه بر اقتدار ظاهری كه باید بدور از خشونت و تندخویی باشد، باید با برقراری ارتباط صمیمي‌ با مردم، اقتدار معنوی را بیش از پیش تقویت نماید.

فرمانده كل قوا با اشاره به انعكاس رفتار پلیس در جامعه به عنوان رفتار نظام خاطر نشان كردند: فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی باید بر رعایت و تقویت اخلاق و تقوا در میان عوامل این نیرو در سطوح مختلف همت گمارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از خدمت و تلاش های نیروی انتظامی و فرماندهان، وضعیت این نیرو را نسبت به گذشته مطلوب‌تر توصیف و خاطر نشان كردند: فرماندهان و كاركنان نیروی انتظامی ضمن قدر دانستن وظیفه مهم حفظ امنیت و آرامش جامعه و راضی نشدن به هیچ حدی برای خدمت به مردم، باید بگونه‌ای عمل نمایند كه مردم و بویژه افراد مظلوم همواره احساس كنند چشم بینا و دست قدرتمندی حامی آنان است.

ایشان در پایان بر لزوم استفاده بیش از پیش از روشهای علمی برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، فساد و بي‌نظمی در جامعه تاكید كردند. در ابتدای این دیدار سردار سرتیپ قالیباف فرمانده نیروی انتظامی ضمن ارایه گزارشی از همایش سالانه فرماندهان این نیرو، از تلاش برای تثبیت نظم اجتماعی، بالا بردن سطح دانش و آگاهی فرماندهان و كاركنان، حمایت از مردم و افراد مظلوم و مقابله قاطع با قانون شكنان به عنوان اهداف نیروی انتظامی برای كارآیی بیشتر جهت تامین امنیت و آرامش مردم یاد كرد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo