شهید آوینی
 
فعالیت كاروان‌های راهیان نور به صورت رسمی آغاز شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و فرمانده كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح گفت: با تشییع پیكرهای مطهر 70 شهید دفاع مقدس، به صورت رسمی حركت كاروان‌های راهیان نور آغاز شد.

روز جمعه در فضای روحانی در كربلای شلمچه پیكرهای مطهر 70 كبوتر خونین بال دفاع مقدس بر روی دستان امت شهید پرور خوزستان و كاروان‌های راهیان نور در یك مسیر 5 كیلومتری از قتلگاه شهدای شلمچه تا نهر عریض تشییع شد.

سردار میرفیصل باقرزاده كه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این حركت معنوی امسال با عنوان «راهیان نور، رهروان شهیدان» آغاز مي‌شود تا نسل جدید انقلاب هر چه بیشتر با فداكاري‌های شهیدان انقلاب آشنا شوند. وی فقدان ظرفیت سازی در مناطق جنگی، واگذار نكردن اعتبارات كافی برای تقویت كاروان‌های راهیان نور، فقدان ارزیابی علمی و میدانی از میزان تاثیر فعالیت فرهنگی این كاروان‌ها، به همراه معرفی نكردن نماینده‌ای از سوی دولت به ستاد راهیان نور را از مهمترین اشكالات وارده به عملكرد دولت در ارتباط با این اقدام فرهنگی در كشور برشمرد و تصریح كرد: همچنین تاكنون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز به كاروان‌های راهیان نور توجهی نكرده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استقبال جوانان را از مناطق عملیاتی وصف ناپذیر توصیف كرد و از آغاز سرشماری كاروان‌های راهیان نوروز زائرین جبهه در مناطق عملیاتی خبر داد.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo