شهید آوینی
 
یادواره2400شهید در راه مبارزه با مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی برگزار می شود
دبیر ستاد برگزاری یادواره سرداران شهید نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر در كشور تا كنون 2400 شهید و بیش از 1500 جانباز تقدیم كرده است كه برای تقدیر از این شهیدان دومین كنگره سرداران شهید در اسفند ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

سردار محمدرضا حاجی بیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی در سال جاری در عملیات متعدد خود تا كنون 83 شهید تقدیم كرده كه 21 نفر از این شهیدان متعلق به مبارزه با مواد مخدر بوده است.

وی با بیان این كه ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار گرفته است گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه قاطع با مواد مخدر تا كنون 3340 شهید تقدیم نموده كه این شهیدان مربوط به نیروی انتظامی، بسیج، ارتش، سپاه و وزارت اطلاعات بوده است. سردار حاجی بیگی تجلیل از مقام شهیدان را امری بسیار مهم برشمرد و گفت: به منظور تجلیل از مقام شهیدان مبارزه با موارد مخدر تا كنون در 7 استان یادواره‌های استانی برگزار شده است و هم اكنون نیز در تدارك برگزاری دومین كنگره سرداران شهید مبارزه با مواد مخدر در شهرستان شیراز هستیم.

وی همایش فوق را یك روزه ذكر كرد و گفت: این همایش با حضور خانواده‌های شهدای استان‌های بوشهر-كهكیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، یزد، هرمزگان و چهار محال و بختیاری در هشتم اسفندماه سال جاری در تالار فرهنگیان شیراز برگزار می شود. سردار حاجی بیگی با بیان این كه در سال 84 دو كنگره جهت تجلیل از شهدای نیروی انتظامی در مناطق غرب و شرق كشور برگزار مي‌شود افزود: تلاش داریم تا كنگره تمامی شهدای مبارزه با مواد مخدر را در سال 85 در تهران برگزار كنیم.

وی افزود: در سال نو 600نفر از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی به مدت 6 روز به اردوی راهیان نور در مناطق جنگی اعزام خواهند شد . حاجی بیگی افزود: برگزاری این اردوها اثرات بسیار بالایی در خانواده‌های شهدا داشته است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo