شهید آوینی
 
پيام تسليت مقام معظم رهبري به علت وقوع زلزله زرند

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي ضمن اظهار تاثير عميق از وقوع زلزله در بخش‌هاي از استان كرمان بر لزوم اقدامات آني و بسيج فوري دستگاه‌هاي امداد و نجات و درمان براي كمك به آسيب ديدگان از زلزله تاكيد كردند.

متن پيام مقام معظم رهبري بدين شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

وقوع زلزله‌اي خسارت‌بار در بخش‌هايي از استان كرمان به ويژه منطقه زرند كه موجب كشته و مجروح شدن صدها نفر از هموطنان و آوارگي هزارن تن از مردم شريف اين خطه گرديده است، موجب تاثير عميق اينجانب شد.

قبل از هرچيز لازم مي‌دانم بر لزوم اقدامات آني و بسيج فوري دستگاه‌هاي امداد و نجات، درمان و اسكان موقت و تامين مايحتاج ضروري تاكيد كنم.

بايد در عمليات نجات لحظه‌ها را غنيمت دانسته و تا پايان اين مرحله متصديان استاني و كشوري نظارت دقيق اعمال كنند و سپس مرحله به مرحله رسيدگي‌هاي لازم با برنامه‌اي صحيح در زمان مناسب به انجام رسد.

جان باختن اسفبار اين تعداد از مردم مومن و شريف استان كرمان مصيبتي بزرگ و موجب غمي جانكاه است كه با التجاء به حضرت بقيه الله ارواحنا فداه و استعانت از صبر و درجات صابران مي‌توان بر آن فايق شد.

اينجانب ضمن تسليت اين مصيبت به پيشگاه مقدس حضرت ولي عصر (عج) و ملت شريف ايران و خصوصا بازماندگان و هم‌ميهنان كه به سوگ عزيزان خود در اين حادثه دلخراش نشسته‌اند، سلامتي و شفاي كامل و عاجل مصدومان و مجروحان را از خداي متعال خواستارم و بار ديگر از همه‌ي مسوولان و متصديان كار، سرعت، دقت، انضباط و جامعيت در رسيدگي را مطالبه مي‌كنم. والسلام عليكم و رحمه الله

سيد علي خامنه‌اي
4/اسفند/1383

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo