شهید آوینی
 
 ‎عكاسان عزاداري عاشورا را به تصوير مي‌كشند
سومين مسابقه و نمايشگاه سراسري عكس عاشورائيان به مناسبت فرارسيدن ايام سوگواري سالار شهيدان حسين‌بن علي (ع) از سوي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اسلامشهر برگزار مي‌شود.

به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اسلامشهر، علي جعفري شرايط شركت در مسابقه را ارسال عكس‌هاي سياه و سفيد يا رنگي در شش موضوع نماز ظهر عاشورا، تعزيه، كودكان حسيني، شور جواني در عزاداري اباعبدالله الحسين‌(ع)، زن و عاشورا در ابعاد حداقل 12×9 و حداكثر 40×30 برشمرد و خاطرنشان كرد:‌ آثار راه يافته به بخش مسابقه خريداري مي‌شود و محدوديتي از نظر تعداد آثار ارسالي وجود ندارد.
وي افزود: عكس‌ها بايد صرفاً از يك نگاتيو تهيه شده و نگاتيو نزد عكاس موجود باشد و عكس‌هاي دست‌كاري شده توسط سيستم رايانه‌اي پذيرفته نخواهد شد.
وي در پايان گفت: به تمامي شركت‌كنندگان لوح شركت در سومين مسابقه و نمايشگاه سراسري عكس عاشورائيان و به نفرات برگزيده جوايز نفيسي به رسم يادبود اهداء خواهد شد.
گفتني است تمامي علاقمندان مي‌توانند آثار خود را حداكثر تا 29 اسفندماه سال جاري به محل دبيرخانه واقع در اسلامشهر، خيابان آيت‌الله كاشاني، خيابان فجر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اسلامشهر ارسال نمايند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo